{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejlefjord Efterskole, erfaringer??
  • #1   29. jul 2015 Jeg har gået der og kunne ikke lide skolen. Alt for mange regler og næsten intet fritid. Og så synes jeg ikke staldforholdene er særlig gode, heller ikke rideundervisningen. smiley

  • #2   29. jul 2015 Jeg har gået der sidste år og skal gå der igen i år. smiley
    Jeg synes personligt at der er massere af fritid.
    Forholdene kunne være bedre, men det er til at holde ud. Den lille ridehal er lidt svær at vende sig til, men er også til at holde ud. smiley
    Rideundervisningen er ikke fantastisk, og hvis du vil have noget ok undervisning, skal du desværre selv betale for det.
    Men selvom alt ikke er perfekt, får man alligevel et super fedt år!!


  • #3   29. jul 2015 Hvad klasse skal du gå i? smiley

  • #4   29. jul 2015 Sian : Det lyder ikke så godt...

    Julie Hvid : Det lyder tilgengæld lidt positivere. Jeg starter i 8 klasse.


  • #5   29. jul 2015 Har også gået der sidste år (skal også gå der i år), som Julie skriver kan det oppe i stalden godt blive beder (var dog kun oppe i stalden i starten af året), men de har fine stalde og forholdsvis store folde og ikke mindst flot udsigt!
    også er det år bare så meget mere end bare hestene, du får venner for livet og en masse gode oplevelser, jeg syntes også der er masser af fri tid, sidste år havde vi 6 timer efter skole til de lukker bygningerne, vi kunne bruge på det vi ville. smiley men du må skrive hvis du har nogen spørgsmål eller andet smiley


  • #6   29. jul 2015 Det så også 4 år siden jeg gik der så det er måske anderledes nu, men det værste for mig var alle de strenge regler og at man hvertfald dengang ikke rigtig havde noget fritid. Men det er jo forskelligt Hvordan man har det med det. smiley

  • #7   29. jul 2015 tror også der er sket meget på de 4 år, for syntes heller ikke de er så slemme med regler, men hvis man snakker med nogen af dem der gik der 1 til 2 år tilbage siger de også det var være "dengang" smiley

Kommentér på:
Vejlefjord Efterskole, erfaringer??

Annonce