{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gider ikke gå
  • #2   18. aug 2015 Plejer at have pisk med, ligge pres og tappe lidt indtil min hun går - når hun går roser jeg hende, fjerner presset og opmuntrer hende til at gå videre så godt jeg nu kan smiley

  • Astrid B
    Astrid B Tilmeldt:
    aug 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 13
    #3   18. aug 2015 Jeg låner en pony der gjorde det samme.
    Det krævede bare tålmodighed og en hjælper til at skubbe bagpå når han bakkede. Nu går han pænt med op
    Hvis din pony ellers reagerer okay på pisken så er den nogengange en god ting at have med. De fleste heste ved jo godt hvad den betyder, og så går de med.


  • #4   18. aug 2015 prøv at trække ponyen lidt til siden i stedet for lige frem. Nogle gange er det som om at hvis man først får dem til at flytte forbenene, så er det nemmere at få dem frem herefter

  • #5   18. aug 2015 Jeg bakker min.
    Af den simple grund at på folden eller naturen bakker en hest ikke af sig selv medmindre den bliver bange (og derfor skal løbe væk) eller en hest af højere rang gården til det
    Det er en ting alle heste kender til.
    Jeg bakker ham først to skridt for derefter at prøve at få han frem, hvis det ikke virker gør vi det igen indtil han går frem
    På den måde ved han at det er mig der bestemmer både tempo og vej, og så skal han følge med, ellers bliver han bakket smiley

    Jeg ser mig ikke som en lederhest, men som den der bestemmer når vi er sammen, og det fatter han smiley
    Det er for os i hvert fald den bedste måde at indlære det på
    Han prøvede også konstant at spise på tur, han blev bakket hver gang, nu gør han heller ikke det længere smiley


  • #6   18. aug 2015 Tak for svarene... vil prøve dem smiley

Kommentér på:
Gider ikke gå

Annonce