{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

GoPro vs. alm. videokamera - hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg leder efter et kamera, som enten skal stå på barrieren i ridehuset eller holdes i hånden, når nogen skal optage mig

Hvilken et anbefaler du?
- jeg vil gerne høre jeres meninger om enten et GoPro eller et alm. kamera, eller begge; fordele eller ulemper - alt kan bruges smiley

Venligst Kristina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  GoPro vs. alm. videokamera - hjælp
  • #1   21. aug 2015 Jeg ville helt klart foretrække et almindelig video kamera.. Af den årsag at når du så har en der står og filmer dig, så kan der zoomes, og du kan derfor se bedre på videoen hvad der foregår..

    GoPro kan man ikke zoome på...

    Personligt så hader jeg at se videoer af ridning, der er optaget hvor der ikke kan zoomes (for eks. med mobil).. Gider aldrig se dem færdig...


  • #2   21. aug 2015 Tak fro svar - det havde jeg faktisk ikke tænkt på.. smiley

    Jeg skal ikke bruge GoPro hjelm-funktionen til noget nemlig..


  • #3   21. aug 2015 Et go-pro er et "action-cam" - som fungerer super hvis du skal bruge det til den del - godt itl at spænde på hjelmen, under vand osv...

    Men hvis du primært skal se hvad du filmer, vil zoome osv - så er det altså ret svært at bruge et go-pro... Bare at holde det vandret, er jo svært, fordi du ikke kan kontrolere hvad du filmer...

    Vil også klart anbefale et "rigtigt" videokamera, hvis du "bare" vil filme almindelig video...


  • #4   21. aug 2015 Hvis du ikke vil bruge det som helmcam, så lad vær med at købe det. Det er primært det, som det virker bedst til, medmindre du skal op i en utrolig dyr en.

    Sandie L: Man kan godt få helmet kamera som kan zoome smiley


  • #6   21. aug 2015 Vælg et rigtigt videokamera, et gopro er et aktionkamera og er derved beregnet til at sidde på en selv, eller ens udstyr.

  • #7   21. aug 2015 Et GoPro er alt, alt for vidvinklet til vare at stå på barrieren. Men kan knap nok se hesten når den er i den modsatte ende af banen smiley

Kommentér på:
GoPro vs. alm. videokamera - hjælp

Annonce