{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
562 visninger | Oprettet:

1 måned.. :'( {{forumTopicSubject}}

Selvom det lyder som lang tid og jeg måske burde være kommet over det så er jeg stadig ked af at ha mistet ham.

Den lille pony var sgu mit et og alt.. Jeg savner ham..
Savner alt det vi har lavet sammen.. Alle vores minder. Her er lidt af dem : '
Jeg havde lige fået drømme ponyen og mig og Anniken red uden sadel i ridehallen på Cocio og Conner.. Der kom så oversvømmelse i ridehallen.. ( Det gør der tit i den ridehal) Og ponyerne ville ikk gå igennem så vi måtte stå af og trække dem igennem det med klipklappere på xD

Da min far havde gået på folden efter ham i 3 timer for at fange ham til smeden.. OG så kom jeg efter skole og gik lige ud og to ham xD Haha.. Der var du vist ikk så populer mus <'3 xD

Dengang vi var på tur med Anne-Conner, Aniken-Kimberly, Lotte-Desiree, Sheila-Ryfian, Janni-Mischa smiley Det var bar så sjovt under broen xD Savner det sgu..

Vi har en masse flere minder sammen... Alle de gange vi har "leget" i sneen.. Alle de gange du har ligget i boksen og jeg lagde mig ind til dig.. Vi lå der.. Vi var bar venner 4 ever min skat..

Jeg savner dig, Jeg græder over du væk, Jeg forstår ik hvorfor det lige var os der skulle væk fra hinanden..

Meen nu det en måned siden.. Og jeg elsker dig..'


Savner dig så meget.. Elsker dig for evigt..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  1 måned.. :'(
Kommentér på:
1 måned.. :'(

Annonce