{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så træt af alting...
  • #1   7. okt 2015 First World Problems smiley



  • #2   7. okt 2015 Hvis bare man kunne nøjes med den slags problemer, så ville verden sq være et enkelt sted at leve..

    Nej, kender ikke lige dit problem.. Men kender du det, at du ikke ved om din hest skal aflives pga. vedvarende problemer med kolik.? Og man så oveni måske snart skal sige farvel til sin hund, fordi den muligvis har fået et problem i hjernen.........


  • #3   7. okt 2015 Synes I er lidt hårde smiley
    Jeg ser ikke TS skrive at det er hendes største problem (endsige verdens), men tror vi alle kender det at elektronik driller og man har brug for at komme af med frustrationen.
    Jeg kender ikke dit problem med videoredigering, men har da råbt noget af mit powerpoint da jeg skulle lave en præsentation i tirsdags smiley


  • #4   7. okt 2015 Ja, jeg kender det godt. At det hele går lidt af helvede til, at man har det dårligt og føler sig virkelig nede... Og så vil et eller andet lorte elektronik ikke virke som prikken over i'et.

    Formoder du bruger filmredigering til at få det bedre. Så er det træls, at det ikke virker.

    Jeg håber du kommer ovenpå igen og at du får programmet til at virke + de andre ting der nok er galt, også løser sig smiley

    Og at råbe af elektronik, virker altid. Om ikke andet, får man det lidt bedre. Eller føler sig fjollet. Begge dele er win.


  • #5   8. okt 2015 Ej, nu må folk da simpelthen stoppe, tak. HVORFOR er der så stort et behov for at skyde andre i sænk på den måde? Det er da til at skide grønne grise af, undskyld sproget.

    Nej, det kan godt være hendes problem ikke er ligeså stort som jeres - OG HVAD SÅ! Der skal være plads til alle.

    TS: Kender godt de kære elektroniske problemer, og gud hvor er det irriterende smiley jeg sidder selv med en computer, der skal være PERFEKT til skolebrug - men der er bare ikke andet end problemer med den, det er til at blive gråhåret af før tid. Hold nu da op. Håber du får løst til problem snart og lad være med at lyde til de andre, de er super trælse at høre på smiley


  • #6   8. okt 2015 Elektronik virker aldrig, når man skal bruge det, men det er måske liiiidt overdrevet med overskriften 'Træt af alting'. Anyhow, velkommen til min verden..

Kommentér på:
så træt af alting...

Annonce