{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

Heste navne ??? {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Da jeg snart få en hoppe hjem og ik så længe har jeg snakket om at når hun bliver gammel nok skal jeg havde føl på hende smiley

Min kæreste spurgte så om jeg allerede havde tænk på navn til det få hun skulle havde smiley
Der til svar jeg så har pt kun et navn vis det blive en hingst smiley
Hvor til min kæreste spørg hvad skal den så hedde ?
Jeg svar så MR OLAF smiley

Og min kæreste stikker i et stor grin med det samme og ser det kan man da ikke kalde ham det da synd smiley

Hvor jeg siger det sku da os synd at kalde en hest for ole eller noget li smiley

Hvor jeg så tænke er det så slemt at jeg ville kalde det første hingst jeg få efter min hoppe Mr Olaf (hvis hun få en hingst self) smiley

I kan nok gættet jeg er meget glad for Frozen hehe smiley

Så mit spørgsmål er om det virkeligt er så slemt som min kæreste siger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste navne ???
  • #1   25. nov 2015 Har hørt værre, men det jo hver sin smag smiley

  • #2   25. nov 2015 Det er vel ikke værre end Så La Da Vær som min hoppe hedder smiley smiley smiley
    Jeg kan godt lide at hesten har et lidt anderledes navn så jeg synes overhovedet ikke det er slemt smiley Og i bund og grund er hesten fuldstændig ligeglad med hvad den hedder smiley


  • #3   25. nov 2015 naah, jeg har nu også hørt det der var værre smiley

    Min nabo havde 2 avlshingste der hed bonanza, ligesom saftevandet og coco pop, ligesom morgenmad smiley


  • #4   25. nov 2015 Jeg har hørt værre som de andre vi har da en på vores rideskole der hedder Oluf. Ellers kan du altid bruge det navn jeg fandt på... Falafel von Kebab. Shh! det er meget hemmeligt!

  • #5   25. nov 2015 Overhoved ikke
    Prøv tjek de fleste trav hestes navne det fanme sjovt at kigge i sådan et løbs program nogle gange


  • #6   25. nov 2015 Det kan da ikke være værre end GO ELG, altså udtales GOD ELG.

    Det var fordi han lignte en Elg Ko da han var mindre mente dyrlægen.

    Eller Gulliane hedder Gloria som jeg har oprettet her inde også.

    Sonnyboy som jeg har i træning, i'm sorry men synes det er grimt... Så han bliver kaldt for Birger smiley

    Jeg kender SÅ mange heste med underlig navne.

    Vi kaldte på et tidspunkt en hest for hjørnet da vi ikke vidst hvad den hed og den stod på hjørnet i stalden, så han blev han kaldt for hjørnet dog til sidst Jørgen smiley


  • #7   26. nov 2015 Ja, vi har haft en islænder ved navn Børge, det er sg.. da et mærkeligt navn til en hest.

    En hed Mr. Magoo, efter en tegneserie figur smiley
    En anden hed Hr. Olsen smiley


  • #8   26. nov 2015 Haha lige Olaf synes jeg er så gammeldags smiley Nok fordi Navnet Olaf/Olauf er gammeldags. Tænker på en tyng jyde når jeg høre det xD
    "Christina ridder Mr. Olaf" xD Jeg havde altså grinet sammen med Phillp smiley

    Jeg er mest til smarte engelske nave smiley


Kommentér på:
Heste navne ???

Annonce