{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.719 visninger | Oprettet:

Ikke modtaget pakke, hvad dælen gør jeg? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den, at jeg onsdag d. 10/2 overførte et beløb på 1600 kr for en sadel hos en privat sælger. Hun siger, pakken sendes med g-porto fra gul og gratis torsdag d. 11/2.
Intet tegn fra pakken.

Jeg beder sælger om et track and trace nummer, men svarene er lidt kryptiske:
Først lover hun at finde det, så snart hun kommer fra arbejde, men det glemmer hun.
Næste dag hævder hun, at hun nok skal sende det - det ligger på hendes pc. Men så kan hun ikke finde det, fordi hendes computer "auto sletter" (??). Jeg siger, hun skal kigge i sin mail, men hun kan ikke se kvitteringen fra gul og gratis i sin mail.
Jeg får endeligt presset det ud af hende først på aftenen - hun sender trackingnummer og sender et billede af den label, der sidder på pakken.

Jeg søger efter pakken på track and trace, men der står blot, at pakken ikke er afleveret på et postcenter- altså, de kan se, at der er købt en label med g-porto, men pakken er ikke fysisk på et af deres postcentrer.

Jeg ringede til Post DK i går aftes, og de kunne heller ikke se, at pakken skulle være kommet hos dem. Ergo på pakken altså stadig være hos hende.

Sælger bliver ved: Hun HAR sendt pakken, det gjorde hun i torsdags.

.... Er det ikke lidt sært, man ikke kan se, hvor den er henne af, så? Den kan jo ikke bare være ingen steder. Hvad gør jeg lige her? Væbner mig med ekstrem tålmodighed?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ikke modtaget pakke, hvad dælen gør jeg?
Kommentér på:
Ikke modtaget pakke, hvad dælen gør jeg?

Annonce