{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Tanken om at lave en mini ridelejer. {{forumTopicSubject}}

Jeg går og leget lidt med tanken om at lave en mini ridelejer her til sommer, jeg har en kæmpe fold, hvor der denne sommer ikke skal gå egne heste på.

Så derfor synes jeg det kunne være hyggeligt at lave en lejer, hvor der vil være mulighed for guidet ture i virkelig natur skønne omgivelser. Lige en lille smule uden for Rørvig.

Overnatning vil være i telte og mad vil være over bål.


Tænker det vil se nogenlunder sådan her ud.
1 dag, ankomst, finde på plads, ridetur, måske en bade tur med hesten. Blåhygge.
2 dag, lang tur,med madpakker. blåhygge
3.dag, morgen tur og pakning.

Man skal helst have egen hest, men ellers har jeg 2 ponyer. en 3ér og en lille 1ér man kan låne/leje.

Tænker prisen vil ligge på omkring 995 kr, med aftensmad 1 dag, morgen mad, begge dage og madpakker til langturen.
Aftens mad, efter lang tur, står man selv for. Der er ikke langt til byen, hvor der er flere forskellige spisesteder smiley
Evt leje af ridedyr 1395 kr.

Er det evt noget man som rytter ville tage på?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tanken om at lave en mini ridelejer.
  • #1   6. apr 2016 hmm da vi holde en ridelejer i min gamle stald for os tøser i stalden

    3 overnatninger morgenmad alle dage middagsmad alle dage og aftensmad alle dage

    der mener jeg stærkt vi kom af med 150 per person for alle dagene

    så fik vi "sponsoreret" grill og kul og lidt salt og peber og noget dressing vist også kakao og 6 Rosetter

    og der var snobrød og skumfiduser med kiks hver dag til dessert

    så vi har nok aller aller aller Max Max Max brugt 250 kroner per person hvis vi skulle have lagt ud for det vi fik sponseret også

    hestene kostede jo ikke mere fordi det var på det sted vi allerede betalte for


  • #2   7. apr 2016 Som rytter med egne heste, ville jeg synes det var for dyrt og vælge en tur hos nogle af mine heste bekendte istedet, hvor jeg også har mulighed for at ride ud i terræn, vi ikke lige har hvor vi bor.

    Men havde jeg ikke de muligheder selv, kunne jeg måske have lyst. Dog synes jeg stadig det er en lidt dyr lejr.


  • #3   7. apr 2016 Det er meget dyrt for så korte en lejer, specielt når der ikke er undervising at få )

  • #4   7. apr 2016 Vi tager 900 for fire dage, hvor der er ture til stranden, bålsaften, filmaften, undervisning i dressur, spring, agility, jordarbejde, tricks, ridning uden udstyr osv. Desuden er de også inde og lærer om anatomi, hestemassage, kranio-sakral terapi, healing og telepati smiley


Kommentér på:
Tanken om at lave en mini ridelejer.

Annonce