{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.420 visninger | Oprettet:

Katrine H
Katrine H
Tilmeldt:
18. maj 2015
Følger: 2 Emner: 14 Svar: 21

Alle siger jeg er mærkelig? Er jeg det? {{forumTopicSubject}}

Jeg hører hele tiden at jeg er mærkelig eller underlig, men jeg har faktisk ikke lyst til at være den "mærkelige"! det gør ondt når folk siger det til mig og bider altså ordene til mig! :// Altså jeg synes, at jeg er normal og ligesom alle andre, men det mener andre ikke! hvordan "holder" man op med at være "mærkelig"?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alle siger jeg er mærkelig? Er jeg det?
  • #1   13. apr 2016 Er du mærkelig i deres øjne, jamen så er det det. Det er bedre at være sig selv, og så være mærkelig end at skulle spille en anden for at behage en anden smiley

  • Katrine H
    Katrine H Tilmeldt:
    maj 2015

    Følger: 2 Emner: 14 Svar: 21
    #2   13. apr 2016 1000 tak for dine dejlige ord, det er bare noget der kører rundt i ens hoved når man får det at vide.. smiley


  • #3   13. apr 2016 Jeg får hele tiden at vide, at jeg er mærkelig. Det er jeg måske også, hvem ved?
    Jeg ignorerer det egentlig for det meste, jeg er mig selv. Du kan ikke "bare" lade være med at være mærkelig. Ikke hvis det er, den du er.
    Du skal bare lade være med at tage dig af, hvad de andre siger. smiley
    Besides hvem har lyst til at være normal?
    Min venindes og mit motto er "jeg er ikke mærkelig, de andre er bare for normale til mig"

    Ps. Ingen er normale, da vi alle er forskellige smiley


  • #4   13. apr 2016 Jeg vokser aldrig fra det smiley
    Jeg joker tit med at man skal være lidt mærkelig for at arbejde med fjernsyn. Mange af mine venner falder også uden for "normalen", men vi har det sjovt smiley


  • #5   13. apr 2016 du er dig selv og det skal du ikke være ked af.. det er vigtigt og være sig selv og fuck med hvad andre syntes om dig

  • #6   13. apr 2016 Selvfølgelig skal du være dig selv Kathrine! Kan ikke betale sig at rende rundt og "spille" andre for at holde sig inden for "normalen".

  • #7   13. apr 2016 Tja, hvem er de for at dømme hvad normen er???
    Vær glad for at du er dig og at du stikker ud fra mængden bare ved at være dig. Tænk hvor andre knokler for at være noget særligt, du er det bare. Det er da skønt.
    Hellere være en original end en kopi smiley
    Jeg passer heller ikke ligefrem ind i ret mange kasser og har også altid fået samme kommentar som dig, men helt ærlig; sæt en ære i det. Det er da fedt at kunne handle anderledes end det andre forventer og ryste deres verden lidt. Nyd det og sæt pris på dine specielle egenskaber smiley


  • #8   13. apr 2016 Jeg har også fået at vide mange gange at jeg er mærkelig.
    Jeg tager det som et stort kombliment. Det betyder bare at man ikke har et behov for at være ligesom alle andre. Det glæder mig at vide jeg ikke er kedelig og ens med alle andre. smiley
    For mig er mærkelig det samme som Unik smiley


  • #9   13. apr 2016 Gang på gang på gang, synes jeg folk er ubehøvlet. Hvorfor sige til en, man måske synes er mærkelig, at personen er mærkelig? Hvorfor skal det siges? Hvorfor kan man ikke bare gå med det selv? Alle har en historie og alle har noget med i rygsækken, som er grunden til man er, den man er. Behøver man kommentere på det?
    Hvis du er mærkelig, hvad er de så? Og hvem siger hvad normal er? Deres kommentarer skal du bare smide over skulderen og lade vær med at tænke videre over det. Du er sikkert en af de mest naturlige mennesker, som ikke skammer sig over at være den du er. Hvis folk har ondt i røven over det, jamen så er det ganske enkelt deres problem - og IKKE dit! smiley

    Håber du dropper tænkerne om, om du er okay - for det ER du! Præcis som du er!


  • #10   13. apr 2016 Jeg har altid fået af vide at jeg var underlig,/mærkelig, som barn og blev ofte ked af det, for jeg ville virkelig bare gerne passe ind.
    Nu er jeg egentligt ret ligeglad hvad folk mener om mig og jeg kan godt selv lide den jeg er! Forskellighed er skønt smiley



  • #11   13. apr 2016 Når man kigger på den tråd, så er det egentlig ret sjovt at se, hvor mange der er blevet kaldt mærkelig. For hvem er det så der kalder dem det? Og er mærkelig overhovedet et korrekt term? Hvem bestemmer, hvad mærkelig er og hvad normal er? Ingen vel?
    Hvis så mange er blevet kaldt mærkelig, så kan man jo nærmest kalde det normen for nogen.
    Men i virkeligheden behøver man slet ikke at følge normer. I virkeligheden skal man være den man vil. For hvis alle er, hvem de er, så er der hverken normer eller anormaliteter. Ingen kopier, ingen medløbere. Kun originalitet.

    Jeg synes tit, at sådan nogle ting er fascinerende at tænke på.

    Måske er fremtiden, at alle er sig selv? I så fald er vi (de mærkelige) jo bare et større skridt tættere på fremtiden end de andre. Vi er længere fremme. Vi er enere. Unikke. Fremtidens børn smiley Meget poetisk, men måske en smule rigtigt?


    Jeg var i rap-værksted i dag og jeg føler mig meget poetisk, så bær over med mig smiley


  • #12   13. apr 2016 Hvad er normal? Vi er alle forskellige, hvilket gør os unikke. Normalbegrebet er ikke eksisterende i min verden smiley tænk hvis vi alle var ens, Gud en kedelig verden da!

  • #14   13. apr 2016 Folk siger også meget ofte til mig, at jeg er mærkelig, underlig, spøjs eller hvad de nu kan finde på.
    Jeg tager det ikke så tungt, eftersom at de stadig hænger ved - må de vel kunne lide at jeg er mærkelig.. Og hvis ikke, kan de da bare futte af - jeg er som jeg er, og har ingen intentioner om at ændre mig for nogen. smiley

    Vær' som du er, og lad være med at ændre dig, for at behage andre!


  • #15   13. apr 2016 altså jeg anser mig selv som mærkelig og det har jeg det helt fint med. own it gør det dit eget også selv om man er "mærkelig". vi er alle sammen unikke og sådan er det bare. så er det bare fordi nogle er så unikke at man siger at de er underlige men own it. helt sikkert own it

  • #16   13. apr 2016 Jeg blev også kaldt mærkelig, den gang jeg gik i skole og blev rigtig såret,hver gang.
    Nu er jeg blevet ældre og når jeg tænker tilbage, på den gang,
    Tja jeg var mærkelig / skilte mig ud fra mængden og det er jeg stadig den dag idag Men: hellere være unik end kopi smiley Og jeg syntes det er modigt, at være den man er og det er meget federe at være sammen med en person, som er sig selv smiley


  • #17   13. apr 2016 Hvad er normal? Det er så forskelligt fra menneske til menneske, hvad man ligger i dén definition. Ja, der findes jo ikke engang en definition for det. Uanset hvad, så vil man altid være mærkeligt i et andet menneskes øjne. Mens nogle måske synes du er mærkelig, så er der andre der synes du er ''normal''. Og hvad så? Lad det rage dig en høstblomst hvad andre siger om dig. Er du dig selv og har du det godt med dig selv, jamen så er dét det vigtigste. Der er satme også mange der synes jeg er mærkeligt og ved du hvad, det har jeg det fint med - for jeg synes nøjagtigt det samme om nogle af dem.. Sådan er det bare. Ingen mennesker er ens og der vil altid være et HAV af holdninger til bare en person. Hold du bare hovedet højt og vær den DU er - hvis ikke du er dig selv, hvem er du så? Det er i hvert fald ikke en fed følelse ikke at være sig selv, tro mig - taler af erfaring. smiley

  • #18   14. apr 2016 Man holder ikke op med at være "mærkelig". Man holder fast i at forbeholde sig retten til at være sig selv, og på et tidspunkt opdager man, at andre faktisk synes at det er ret sejt - og så bliver man stolt og glad over at have modet til at være sig selv smiley
    Mærkelig er ofte det samme som enestående smiley


  • #21   21. apr 2016 fantastisk jeg ikke er den eneste! Jeg er totalt outsider af ALLE pigerne i min klasse! Jeg er gamer og ejer ikke en snert af pige i mig så der bliver altid set ned på mig men jeg har lært at være ligeglad!??

  • #22   22. apr 2016 Ærligt talt synes jeg også, at piger der bare tør at være sig selv og måske ikke lige være den feminine tøsepige de andre vil have, er super seje. At de bare er ligeglad med, hvad andre siger. Det synes jeg da, at de skal have respekt for smiley
    Nu mener jeg så ikke, at piger der er lidt som de andre, ikke er seje. Det er de da, men nu er det bare lidt noget andet smiley


Kommentér på:
Alle siger jeg er mærkelig? Er jeg det?

Annonce