{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
721 visninger | Oprettet:

Hjælp til computer køb {{forumTopicSubject}}

Jeg vil gerne købe mig en ny computer. Men ved ikke det store om dem.

mine krav er: skal kunne køre officepakken, noget sims og eventuel andre spil. Grafikken skal bare være nogenlunde.

Det skal være så jeg kan bruge den i skolen.

Jeg har et budget på 4000 kr. Og helst ikke over.

Jeg har fundet en
https://www.proshop.dk/Baerbar/B51-80-80LM/2532231?f~baerbare_harddisk-type=ssd&f~baerbare_processor-type=core-i3~core-i5&o=1028

Men hvis nogle af jer har nogle andre, som i ville anbefale, ville jeg være meget taknemmelig smiley

tak på forhånd



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til computer køb
  • #1   23. apr 2016 Jeg købte en MacBook pro sidste uge, da jeg skal bruge en når jeg skal i 10 klasse efter ferien. Den er godt nok lidt dyrere end 4000, men kan KLART ANBEFALES!!
    - Ellers er Acer og Lenovo computere også gode til både spil og skole smiley


  • #2   23. apr 2016 Mac er bare ikke ret god til spil smiley
    Så hvis den skal bruges til det, vil jeg ikke anbefale Mac, selvom jeg er glad for min.
    Jeg har prøvet sims 3 på den, men det hakkede og lackede så meget at jeg opgav og afinstallerede det.
    Men kan desværre ikke komme med et bedre bud


  • #3   23. apr 2016 jeg kan anbefale en lenovo computer- de kan en del til ordentlige penge.
    den du har kig på ved proshop kan findes billigere hos laptops.dk og du kan også få en i5 til under 4000kr. Jeg har selv handlet med laptops.dk og de er helt ærlige og man kan også snakke med dem hvis man er i tvivl om hvad man skal have...
    http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=6439


  • #4   23. apr 2016 Nu har jeg ikke de største erfaringer med diverse computer, da jeg selv har Apple. Jeg har dog tidligere haft Acer, og det har været upåklageligt. Jeg synes i hvert fald, at du skulle kigge lidt på det mærke. Kun gode erfaringer herfra smiley

  • #6   23. apr 2016 Prøv at kontakte mm vision. De vil kunne guide dig til en fornuftig computer ud fra dine behov.

Kommentér på:
Hjælp til computer køb

Annonce