{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.633 visninger | Oprettet:

Tatovering (hyggeemne) {{forumTopicSubject}}

Hej kære hg.

Lidt et hyggeemne fra min side af smiley

For lidt over 1 måned siden fik jeg min første tatovering, jeg har drømt længe om en tatovering der var til minde for min mor, som tabte sin kamp til kræft for 16 år siden, i sin alt for tidlige alder smiley

men men... har fået lidt blod på tanden med de tusser XD jeg kunne godt tænke mig noget angående hest, eller en for mit stjernetegn engang smiley

hvad har i andre for nogen? betyder de noget specielt? jeg er endelig bare nysgerrig fordi jeg syntes der er noget smukt over tatoveringer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tatovering (hyggeemne)
  • #2   10. aug 2016 Hvor er den flot din tatovering! smiley
    Jeg har ikke nogen endnu, men skal snarest have lavet noget med en hest og et citat på venstre underarm, samt mit stjernetegn og et hjerte på siden af mit højre håndled (min mor har det samme, bare med sit stjernetegn, og jeg synes det er så smukt!) smiley
    Glæder mig til at se hvad andre har fået lavet! smiley


  • #3   10. aug 2016 Jeg har de to her. Den første på min venstre underarm, den anden lige under mit højre håndled.

    Den første er de seks initialer for de seks kvinder der betyder mest for mig i hele mit liv og som inspirerer mig utrolig meget. Moster Janni, mor Pia, farmor Hanne, mormor Jonna, min morfars kone Ruth og faster Christine.
    Den anden er en firkløver med poteaftryk af hhv. en kat, hund, kanin og rotte. Det er de dyr jeg har haft flest af, som jeg holder mest af og så en firkløver fordi det er mine lykkedyr og jeg har været heldig at kende hver og en af dem :).

    Jeg har planlagt maaaange flere.


    profilbillede
  • #4   10. aug 2016 Jeg har lige fornylig fået lavet den her! Den har lidt flere betydninger for mig end én..
    Jeg har 5 andre, 3 med tekst "LJ", "Carpe Diem" og "Glem aldrig at elske dig selv", sidst nævnte står på mit lår lige over knæet, så jeg selv kan læse det, da det er et memo til mig selv.. smiley
    De to sidste er lidt blomster noget samt en sommerfugl og en hestesko med et hjerte der hænger i den. smiley
    Jeg vil ha' lavet noget som jeg endnu ikke ved hvordan skal se ud, som minde om min nu afdøde hest "Øffe" jeg havde i 8 år..


    profilbillede
  • #5   10. aug 2016 prøv at google det
    https://www.google.dk/search?q=tatovering+hest&biw=1280&bih=675&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=BK4-Vbe3C8jMyAP7qYHoDA&ved=0CB4QsAQ

    her er vildt mange flotte med heste

    jeg går stadig og overvejer, men skal jeg have en så bliver det noget med et kat - har 14. men der skal lige lidt flere penge ind på kontoen


  • #8   11. aug 2016 C.Sværke: Hold fast den er flot lavet.

  • #9   11. aug 2016 Jeg har 4 og er ved at planlægge nr. 5 smiley En stor hjort med et kæmpe gevir, hvor der skal være alt muligt tingeltangel i. Blade, blomster, måske en kæde af en art. Den skal sidde på samme lår som min ulv smiley Udover dyrene på billedet har jeg en fjer der bliver til fugle, hele vejen op af venstre side af ryggen og op på toppen af skulderblandet. På højre skulderblad har jeg noget tekst fra en 30 Seconds to Mars sang smiley



    profilbillede
  • #12   11. aug 2016 Ja jeg drømmer om et portræt af min afdøde traver på skulderen. Og også Tindur smiley så tænker jeg også at mine børn skal have en plads.. Men ikke som portræt. For et portræt koster det ca 8000kr.. Så det bliver desværre ikke lige foreløbig smiley

    Mvh TT


  • #14   11. aug 2016 Ellers tak smiley kun en af Danmarks bedste får lov at lave noget så dyrebart på mig smiley han har modtaget billede og givet prisen.. Så jeg må hellere vinde i Lotto smiley

    Mvh TT


  • #16   11. aug 2016 Jeg har mit stjernetegn på foden! Skal have lavet et uendelighedstegn, muligvis med min søsters navn i, en stjerne og noget tekst, skal bare lige finde ud af hvad det skal være først! smiley

    profilbillede
  • #17   11. aug 2016 Jeg har to jeg gerne vil have lavet

    Den ene er magen til den til venstre, hvor der står "Because I say so"
    Den anden skal være en mix af de to til højre

    Begge har betydning for mig idet at jeg har haft det enormt svært gennem hele livet, og fordi jeg har måttet kæmpe (og stadig gør) mod en masse mørke (personer der ikke har støttet mig, har udsat mig for mobning etc. samt alle de tilbagefald jeg har haft særligt i min sport). Meget er gået ned for mig (selvom jeg da har opture ind imellem). Men det er simpelthen for at "understrege" at der er "lys forude" og at jeg kan hvad jeg vil og sætter mig for, samt at andre ikke skal stoppe mig eller sætte mig i en bås (deraf fuglene - for at være fri fra båsen) smiley


    profilbillede
  • #18   11. aug 2016 Lige nu har jeg en lille elefant på min højre underarm smiley Jeg fik den lavet sammen med min veninde, så derfor er den et lille symbol på venskab for mig smiley

    Jeg har planer om en del flere, jeg vil blandt andet have tre galoperende heste skikkelser, mit stjernetegn (skytte), et kompas, og nogle blomster hvor hver blomst symboliserer nogle mennesker jeg holder meget af - min mor, min far, min lillesøster, min stedmor, farmor, farfar, bedstemor og bedstefar smiley


  • #19   11. aug 2016 Dette er min nyeste. smiley

    profilbillede
  • #20   11. aug 2016 OMG JEG ELSKER DEN OLYMPIA. Har selv tænkt at jeg vil have den et eller andet sted!

  • #25   11. aug 2016 hvor er det fedt at høre og se andres tusser smiley hvor er de flotte, bliver helt misundelig XD

    Anja n: jeg var selv inde og google lidt igår, fik nogle gode ider men er stadig ikke 100 på om det skal være en af min hest, eller bare en hest smiley


  • #26   11. aug 2016 Den første jeg fik var denne på højre underarm, lige under albuen, til ære for min elskede oldemor smiley den er skrevet i hendes håndskrift smiley den nyeste er denne på venstre side af ribbenene, spm ligeledes har stor betydning for mig smiley !

    Har planer om flere, bla vil jeg gerne have romertal på venstre håndled, og en veninde tatovering på højre ankel, samt en blomst eller fugl på højre arm på bagsiden, lige over albuen smiley


    profilbillede
  • #27   11. aug 2016 Her er den på ribbenene smiley

    profilbillede
  • #28   12. aug 2016 Har kun et lille hjerte på hoften som jeg fik mens jeg var på festival xD også har jeg planer om en rose på anklen når jeg fylder 18.

    Beklager det dårlige billede.


    profilbillede
  • #30   14. aug 2016 3 lige pt. Har planer om flere, jeg skal bare lige have penge først..

    Jeg har Spyro the dragon på benet.. Fordi jeg kan.

    Jeg har et band logo på skulderbladet. Igen. Fordi jeg kan.

    Og så har jeg en tophat, monokel og overskæg på underarmen.. Det er en veninde tat jeg har med min bedste veninde gennem knap 18 år. Det kom af, at jeg sagde til hende, da vi var 14-15 år, at hvis hun fik tusset monopoly manden på røven, ville jeg gøre det samme.. Det blev så til en lidt mere "like a sir" udgave af monopoly manden og så blev den sat på armen i stedet.

    Jeg har planer om en ugle i jakkesæt på overarmen og en fuld ryg DOOM tema smiley


  • #31   14. aug 2016 Jeg har tre styks.. tre stjerner i nakken for familie n. Uendelighedstegnet med ordene live og love flettet ind samt en fjer på ribbenene. 3 store roser på siden af låret smiley

Kommentér på:
Tatovering (hyggeemne)

Annonce