{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Konstruktiv kritik {{forumTopicSubject}}

Hej HG er der andre end mig der kender til det her,
Jeg er helt vildt perfektionistisk og derfor har jeg også meget svært ved at tage konstruktiv kritik
Jeg syntes nogle gange det kommer som et problem når jeg får rideundervisning,

Er der nogle af jer der hved hvord man kan blive bedre til at høre konstruktiv kritik? Eller har det på samme måde?

Sorry hvis det formuleret mærkeligtXD


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konstruktiv kritik
  • #1   21. aug 2016 Du skal jo tænke på det som en hjælp, ikke decideret kritik. Det er jo for at gøre dig bedre.

  • #2   21. aug 2016 Har du nogensinde prøvet at få taget en video hvor du rider? Og så se den efterfølgende. Og så ser du ting som DU gør i videoen. Hvor du tænker :" det skal jeg stoppe med?"

    Det er en god start til at lære det. For der giver du dig selv kritikken. Det er utroligt sundt at se sig selv ride til tider.
    Jeg gjorde det engang med min underviser 1 gang om måneden. Og det gav utroligt meget.

    Men nu er jeg også sådan en, som ELSKER at ride undervisning, og få afvide hvad jeg skal gøre bedre. smiley
    Det giver en følelse af at jeg forbedrer mig fra gang til gang. Og så bruge de værktøjer de øvrige gange jeg selv rider. For det virker jo! smiley


  • #3   21. aug 2016 Ja jeg ser tit videoer og billeder, ser også alle de 100 små fejl jeg laver XD

    Skal prøve at tænke på det næste gang for elsker også selv at ride undervisning .


Kommentér på:
Konstruktiv kritik

Annonce