{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.724 visninger | Oprettet:

Forandring af udseende :-) {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at tænke på en ting, og syntes det ville være sjovt at høre hvad I ville forandre ved Jer selv (hvis det er noget I ville forandre) hvis penge ingen hindring er smiley
Så kom frisk smiley
Hvad ville du forandre?

Jeg ville lave mine tænder så jeg havde et fantastisk smil smiley
Og tæerne hvis muligt smiley

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forandring af udseende :-)
  • #1   23. sep 2016 Du har da et skønt smil!

    Der er faktisk ikke det store jeg ville ændre. Måske hvidere tænder og hvis jeg vejede det samme som jeg gjorde for 5 år siden :P. Og en anden farve hår. Det er ting som jeg egentlig godt kan ændre selv, men jeg er sgu for doven :P.


  • #2   23. sep 2016 Mine øjne - så jeg ikke altid ser så træt og slidt ud - eller generelt hele mit ansigt - jeg ser gammel og grå id og føler mig slet ikke så gammel

  • #3   23. sep 2016 Little John - vi føler os aldrig så gamle som dåbsattesten smiley
    (jo måske nogle dage)

    Mvh TT


  • #4   23. sep 2016 Hmm jeg vil nok have lavet så så jeg får sat nogle hårsække over mine høje tindinger smiley

  • #5   23. sep 2016 En ny røv :))) det ku fandme være fedt!

  • #6   23. sep 2016 Jeg er lidt ked af min næse. Men jeg ved også at en næse operation ikke nødvendigvis vil ændre på noget, så jeg lever med at jeg synes min næse er lidt grim. Jeg er også ked af at jeg har meget sorte rande under øjnene, men det skyldes at jeg ikke drikker vand nok og det kommer aldrig til at ændre sig. Og hvis så altså ikke jeg ville ride længere så kunne det da også være fedt nok at have lidt mere barm end en lille a-skål. Men sålænge jeg rider gør det mig ikke spor at der ikke er noget der kan hoppe op og ned.

    Så alt i alt er det ikke pengene der forhindre mig i at ville ændre på noget ved mit udseende smiley


  • #7   23. sep 2016 Smallere ansigt og mere markerede kindben. Synes jeg har sådan et tykt ansigt, men bevars, der handler det vel bare om at tabe sig. Kunne også godt finde på at få lavet min bryster mindre og få en fedtsugning på maven, for den hænger bare og slasker :3

    Og så ville jeg gerne have fjernet mine æggestokke. Vil nemlig ikke have børn, så ser ingen grund til at have menstruation og slemme smerter på 'den tid på måneden'.

    Ville gerne kunne sige, at jeg er tilfreds med mig selv og ikke vil have ændret noget, men det kan jeg desværre ikke.


  • #8   23. sep 2016 Jeg vil gerne have større øjne. De irriterer mig rigtig meget og jeg er ofte blevet forvekslet med at være asiat (ikke at der er noget galt med at være asiat, misforstå mig ikke), men jeg synes det er lidt træls smiley

    Derudover kunne jeg da godt tænke mig at komme af med de ekstra kilo og få nogle større bryster og en bedre røv smiley


  • #9   23. sep 2016 Puha, der er alligevel mange ting.. Men at få rettet mine tænder, så jeg ikke havde sådan et mellemrum i fortænderne... Det er mega træls og grimt - + jeg ser nærmest 10 år yngre ud -.- ligner en mega lille træls pige... Så irriterende, for får tit af vide at jeg ligner en på 14...

  • #11   23. sep 2016 Det siger du nu Maja, men vi ved godt alle sammen, at det er en løgn. Samfundet kører på udseendet som det vigtigste. We have to be perfect, but that's what kill us at the end of the day...

  • #13   23. sep 2016 TT smiley det har du helt ret i - jeg tror min dåbsattest er blevet forbyttet smiley

  • #14   23. sep 2016 smiley smiley ja jeg er stadigvæk i 20'erne så det har nok min også blevet smiley

    Mvh TT


  • #15   23. sep 2016 Det jeg gerne har ville forandre, har jeg selv kæmpet for og gjort. Da jeg gik i folkeskolen var jeg alternativ eller hvad man nu ville kalde det, men fordi jeg blev mobbet med det og nogle andre ting, så turde jeg ikke være mig selv og udfolde mig som jeg gerne ville. Da jeg blev lidt ældre voksede jeg fra det og mødte én, så fik jeg mere selvtillid og fik et skub og er endelig, den dag i dag, blevet den jeg altid gerne har ville være. Det har været pisse hårdt og svært af og til, men jeg er så stolt af mig selv (uden at lyde mega selvisk).

    Hvad angår plastikkirurgi og andet, så nej - jeg vil ikke have noget med det at gøre. Jeg har en stor næse og den var jeg før utilfreds med, men jeg er født sådan her og dét er mig og jeg har ikke noget problem med det længere. Det eneste jeg har fået gjort, er at få syet mine ører ind, men det sprang op - så det er ikke ''rigtigt'' blevet gjort. Jeg elsker mig selv for den jeg er, på alle måder og det vil jeg ikke ændre smiley

    Jeg synes verden er blevet sygelig mht. udseende og det ønsker jeg ikke at være en del af.


  • #16   23. sep 2016 uha uden nogle former for bivirkninger

    tænder
    patter
    hår


  • #17   23. sep 2016 Jeg ville gerne have fikset mine øjenlåg. Jeg har meget "hooded" øjne som det hedder, så uden ligger ned på mine øjenvipper.
    jeg tror uanset hvad at det bliver noget der skal laves på et tidspunkt, for når huden mister sin elastisitet kommer det nok til at genere mit syn.


  • #18   23. sep 2016 TT så er vi jo på samme alder smiley

  • #20   23. sep 2016 mindre barm
    VH
    Annette


  • #21   23. sep 2016 Hvis der fandtes et vidundermiddel der kunne få ens hår til gro (meget) hurtigere og nu tænker jeg ikke på exetensions men noget der var permanent, Ville jeg gerne have rigtig langt hår smiley Gerne helt ned til lænden smiley

  • #22   23. sep 2016 Men det vigtigste er maven. Den skal være så flad som overhoved muligt.

  • #23   23. sep 2016 My Dream - jeg har ikke ret mange cm tilbage før mit hår er så langt..
    Hippie - jeg er velsignet med næsten flad mave smiley nogle ville sige den er flad.. smiley

    Mvh TT


  • #24   23. sep 2016 Nu blir jeg sq misundelig TT, Skal vi ikke bytte? smiley smiley Ej det må være fedt , har selv desværre ret lang vej endnu til bare at kunne kalde mig langhåret igen *Vrææl* XD

  • #25   23. sep 2016 My Dream - har du forsøgt med zink tabletter? smiley det skal hjælpe på hår og negle smiley

    Mvh TT


  • #26   23. sep 2016 Det gad jeg godt have, men uanset hvor meget jeg taber mig og træner, så bliver min mave ved at lave en bule :3

  • #27   23. sep 2016 Og nej jeg ønsker ikke at bytte smiley Jeg har med jævne mellemrum klippet mit hår op i en sådan etage frisure. Det klæder mig men jeg fortryder efter en kort stund da jeg altid savner mit lange hår smiley så nu bliver det ikke pillet ved mere andet end lidt farve e.l. smiley

    Mvh TT


  • #28   23. sep 2016 Hippie - hvad er en bule? smiley

    Mvh TT


  • #29   23. sep 2016 Det kunne være jeg skulle prøve det smiley

  • #30   23. sep 2016 = når noget buler ud, TT smiley

  • #31   23. sep 2016 Det eneste jeg pt. ikke er tilfreds med er min vægt og patter. smiley Jeg er stille ved at gøre noget ved det, regner med at barmen vil blive 1 str mindre. xD
    Så mit burde kunne klares med en livstils ændring, ellers er jeg faktisk ret tilfreds :3 (havde aldrig tænkt over det og kun hadet min vægt)


  • #32   23. sep 2016 Hippie - Jamen jeg har hofter der buler ud.. De kan jeg jo ikke gøre noget ved.. Og der er en bule i midten af min mave der går ind især når jeg strammer mavemuskler.. Er min mave så ikke flad? smiley Jeg forsøger at finde ud af din definition af buler på maven..
    Helt ærlig! Hvordan er min mave så i dine øjne? smiley

    Mvh TT


    profilbillede
  • #33   23. sep 2016 Uha, der var mange ting jeg ville forandre.

    Mine tænder, min næse, ville også gerne have længere ben, mørkere hudfarve, min vægt etc. smiley


  • #34   23. sep 2016 Den med mørkere hudfarve kunne jeg også godt tænke mig smiley

    Mvh TT


  • #35   23. sep 2016 Jeg har en ret lys hud, som overhovedet ikke kan tåle solen, selv med faktor 50 har jeg formået at blive rød som en kogt hummer. Så sommeren er egentligt ikke særlig sjov for mig -.-

  • #36   23. sep 2016 HØJERE! xD
    Min kæreste på 180 er ellers rimelig tilfreds med mine 156, men jeg gad i det mindste godt være 160 xD
    Og så gad jeg egentlig også gerne ha lidt mindre bryster..

    Og så gad jeg vildt godt have nogle tattoos og piercinger, men grundet min sygdom skal jeg tænke meget over hvad jeg gør.. Og så er planen at farve noget af mit hår blåt, fordi det har jeg lyst til smiley

    Og så gad jeg godt være lidt mere brun.. :3


  • #37   23. sep 2016 Hmmm har endelig lært at være tilfreds med hvordan jeg ser ud smiley

    Jeg er ikke længere ked af mit udseende, eller føler et behov for at ændre på mig selv, men hvis jeg selv kunne have skabt mig i tidernes morgen kunne jeg godt tænke mig en lidt smallere næseryg, lidt kraftigere og længere hår (har sådan noget tyndt tjavset noget der ikke rigtig gider vokse smiley ) og måske lidt større bryster ?? lidt længere ben??

    Har faktisk været rigtig ked af mine små A-skåle tidligere, og var sikker på jeg skulle have dem lavet når jeg blev gammel nok - nu er jeg egentlig ligeglad smiley jeg kan gå i kjoler med åben ryg uden at tænke på bh, løbe og ride uden der er noget der gør ondt eller hopper osv smiley Har også været rigtig ked af min højde (157 cm) men nu elsker jeg at være lille.
    Har også syntes at mine læber og min mås er for stor, men har senere fundet ud af at det slet ikke er så negativt smiley smiley

    Så nej, havde jeg selv kunne skabe mig selv, var der da nogle ændringer, men jeg har bestemt ikke behov for at lave om på mig selv længere smiley

    Tjoo kunne da se godt ud med 5 kg mindre på sidebenene, og en lidt mørkere hudfarve, men det kan klares med et par løbesko og en flaske selvbruner smiley


  • #38   23. sep 2016 Jeg har et mærke på kinden, som jeg godt ville undvære - mest fordi folk kommenterer på det, og det er rigtig træls.

  • #39   23. sep 2016 Få bleget tænder og rettet dem lidt til smiley Og få rigtig mange tattoveringer smiley

  • #40   23. sep 2016 Jeg ville gerne have en rask ryg!
    Jeg har en rygskade, man ved ikke om den er medfødt eller kommet selv. Jeg er skæv, især i bækken regionen. Jeg var til kiropraktor i dag, og hun meddelte at jeg vil døje med det resten af livet, og at jeg skal have indlæg i den ene sko, fordi mit venstre ben er kortere end højre.

    Ellers ikke noget tror jeg. smiley


  • #41   23. sep 2016 Intet smiley

    og vil endelig gerne ændre mine tænder tilbage! fik afvide da jeg var 12, at jeg skulle have bøjle på, på min 14 års fødselsdag fik jeg det tortur ud af min mund... med mega skæv kæbe - som gør jeg ikke kan tygge sammen i venstre side, med mindre jeg drejer hele min kæbe smiley så ærligt vil jeg gerne have mine gamle tænder D:


  • #42   23. sep 2016 TT: Din mave er præcis hvad jeg gerne vil have!

  • #43   23. sep 2016 Hippie - Jamen den kan du ikke få for den bruger jeg smiley smiley smiley Jeg har været meget heldig på det punkt. Jeg har en slank mor, og jeg trænede meget mave før jeg fik børn. Jeg havde dengang en lille sixpence. Nu har jeg født to børn men til trods for at jeg ikke har trænet min mave så har jeg stadig mine mavemuskler smiley dog selvfølgelig ikke som dengang jeg var i starten af 20'erne. smiley men det er fint nok da jeg trods alt har den alder jeg har smiley men træning træning træning smiley Jeg lavede 3x30 sit ups hver aften smiley

    Mvh TT


  • #44   23. sep 2016 Det jeg ville ændre er min næse... nok også randerne under øjenene. Men er velsignet med flad mave og er generelt meget tynd. Bortset fra min barm smiley

  • #45   23. sep 2016 Og så selfølgelig få rettet mit ben der er vokset skævt sammen og mit dårlige knæ

  • #46   24. sep 2016 Jeg er faktisk ret glad for min krop, min hvis det nu skulle være, ville en fladere mave være dejligt xD

  • #47   24. sep 2016 Hvis jeg ved et trylleslag kunne tabe 15 kg ville det da være skønt, men man kunne jo egentlig bare tage sig sammen og gøre noget ved det.
    Min største kæphest er egentlig at jeg ville ønske nogle sunde hårsække så jeg slap for at være skaldet smiley vælger jeg at lade håret gro ligner jeg sg Voldborg smiley


  • #48   24. sep 2016 Nu når jeg tænker lidt over det, ville jeg også gerne smide de overflødige kilo smiley

  • #49   29. sep 2016 Jeg tænker at en ny dåbsattest, hvor jeg var 20 år yngere, vil løse mange af mine ønsker smiley smiley smiley smiley smiley smiley

  • #50   29. sep 2016 Karin J - den var god - ha ha ha smiley

  • #51   29. sep 2016 Jeg ville bare gerne have lidt mere rygrad, så jeg trænede lidt mere og spiste lidt mindre usundt, for så tror jeg faktisk jeg ville være ret fint tilfreds.. smiley
    Har lige fået opereret mine bryster mindre, det var egentligt det eneste jeg sådan rigtigt følte for at ændre..


  • #52   29. sep 2016 Der er faktisk kun en ting ved mig selv, jeg ville ændre - en laseroperation af mine øjne, så jeg ikke længere behøver linser eller briller (mest fordi jeg er en klodsmajor, der er god til at få ting i øjnene, tabe brillerne eller gnide linserne ud smiley )
    Ellers jeg er egentlig godt tilfreds med mig selv, og de småskavanker der er på min krop - det vidner om det stykke liv jeg allerede har levet nu smiley


Kommentér på:
Forandring af udseende :-)

Annonce