{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
948 visninger | Oprettet:

At sælge brugt udstyr.. {{forumTopicSubject}}

åhh jeg ved at jeg ikke er den eneste der syntes det er latterligt svært at sælge sit brugte udstyr.. men når jeg ser mine veninder få solgt sit inde for et år, og jeg stadig har udstyr efter 1-3 år.... så begynder man da lidt at tænke at jeg gør noget forkert smiley

Er det bare generelt svært at sælge brugt? eller skal jeg tænke anderledes? som i at jeg ønsker for meget i forhold til standen af tingene?

Hvor har i ting tilsalg henne? har i gode råd og tips til at sælge udstyr? er der nogle man kan gå til som kan vurdere ting?

hvad jeg har er bla. ting fra en striglekasse, stævne udstyr, trenser, bid, sadler og meget mere, og i meget blandede priser og noget enda er gratis smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge brugt udstyr..
  • #1   5. jan 2017 Altså jeg tror det er svært at sælge brugt udstyr. Selv syntes jeg at mange sætter tingene alt for dyrt i forhold til at tingene er brugt ..

    Jeg køber generelt kun ting over facebook. Mest fordi det er så meget nemmere at søge derinde end f.eks. herinde eller på gul og gratis ..


  • #2   5. jan 2017 enten er du ikke realistisk i din pris, eller også er dine ting bare ikke eftertraktet.
    Jeg kører altid mit i "butik den grønne hest" de skal ganske vist have 1/3 del af hvad det bliver solgt for, men til gengæld er jeg fri for alt bøvlet!


  • #3   5. jan 2017 jeg mistænker også mit udstyr står for højt i forhold til dets brug smiley

    Tine: gid jeg havde en "den grønne hest" lige i mit område smiley jeg har helles i varde, de "køber" mine ting til meget lille pris, og prisen jeg får skal jeg så finde andet udstyr i butikken for smiley


  • #4   5. jan 2017
    Gode billeder - overskuelige og pæne er et must! Ikke lagt på en staldgang eller andet beskidt, det ser ikke godt ud.
    Rengjorte ting er også et must - det sælger bare ikke godt med mudder på.

    Er tingene gået i stykker, så bare lad være som regel, medmindre det er virkelig, virkelig, virkelig billigt.

    Og vil du gerne have tingene solgt, så sæt det MEGET billigt - mange sætter deres ting alt for højt. Fik meget hurtigt solgt en del af mit da det blev sat billigt.

    Bruger primært facebook - synes ikke der er salg i det herinde.


  • #5   5. jan 2017 Jeg har primært solgt på Facebook og nogle ting igennem Ridehesten.

    Gode billeder og fyldestgørende information giver bare et bedre indtryk af dig som sælger, og vær imødekommende for henvendelser på fx. nye eller ekstra billeder.

    Jeg valgte selv kun at bruge energi og tid på varer jeg vidste der var salg i eller lidt dyrere varer samt mærker som folk kender. Resten blev givet væk eller beholdt herhjemme.


  • #6   5. jan 2017 Sælg en vare af gangen. Går der en uge uden interesse så prøv en anden vare. Der findes ikke noget værre end de der annoncer med 20 ting. Eller folk der slår 20 annoncer op på en dag.

  • #7   5. jan 2017 Bettemus

    Jeg har det personlige lidt på samme måde som dig smiley
    Dog har jeg haft mest succes med salg på facebook ved at lave min absolutte hadetype af annoncer: En masse billeder sat sammen i collage og så intet info, det må folk spørge efter, dog havde jeg lige modificeret lidt ved at sørge for hver udstyrsting havde fået et nummer på billedet.


  • #8   5. jan 2017 Måske der er noget tilsvarende? der er lige åbnet en mere her på sjælland.
    Jeg ved der også kommer jyder til den grønne hest, hvis man har meget eller er flere kunne det måske også betale sig, alt efter hvor i jylland man kommer fra.


  • #9   5. jan 2017
    Jeg havde mega gevinst da jeg satte det sådan her op.
    Fik solgt 50% af det på en dag.


    profilbillede
  • #10   5. jan 2017 Det er ufattelig svært at sælge udstyr her på HG. Jeg har helt droppet at ha VIP. Kun når jeg feks får en mrd gratis laver jeg annoncer herinde.
    Facebook er stedet. Hverken Guloggratis, DBA eller Trendsales kan være med. Jeg har heller ikke VIP mere på Trendsales da jeg ikke får mere solgt pga flere billeder, så jeg vil ikke spilde penge på det.


  • #11   6. jan 2017 jeg har solgt rigtig rigtig meget udstyr herinde, og lidt på facebook smiley det er vigtig det er gode billeder og at der er en fornuftig pris, samt at man er villig til at forhandle smiley
    også har jeg skrevet på mange søgeannoncer, det har tit givet pote smiley


  • #12   6. jan 2017 Jeg kan godt lide at købe brugt udstyr, men jeg HADER facebook-annoncer.
    Så er der 43 billeder af varierende kvalitet, som måske/måske ikke tydeliggør hvad sælger har at byde på.
    I teksten står der noget i stil med "da jeg har for mange ting, sælger jeg ud af det" - og hvis man så ønsker at vide noget om en vare på ét af billederne, så kan man værsgo' pløje sig igennem 89 indlæg med tilhørende svar...
    Det er jeg simpelthen for doven til.
    Jeg sværger til DBA, Heste-nettet, Gul&gratis eller Hestegalleri.


  • #14   6. jan 2017 mange tak for jeres mange svar smiley vil helt sikkert tjekke prisen igennem på mine ting, og håbe på jeg kan få taget nogle bedre billeder af det smiley

Kommentér på:
At sælge brugt udstyr..

Annonce