{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
674 visninger | Oprettet:

Anbefal ridebukser {{forumTopicSubject}}

Det er mange år siden jeg sidst købte ridebukser som bare sad godt. de sidste par jeg købte til tika hestival sidder elendigt på mig smiley

Så Derfor vil jeg gerne høre anbefalinger fra jer om de bedste ridebukser i kan anbefale, dog til maks de 600 -700 kr smiley

Og helst i fysiske butikker så de kan prøves! Fysiske butikker i mit område er Tika, Hooks og gymnastisk og ridesport.

Krav- Skal være bukser der er strechable, da jeg har brede hofter men tynde ben og derfor sidder almindelige ikke-stretchy bukser forkert på mig.

Håber i kan hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Anbefal ridebukser
  • #1   28. jan 2017 Jeg kan anbefale enten Back2Back og Elt.. Jeg har selv brede lår og stor popo, og de sidder bare godt! smiley


  • #2   28. jan 2017 Montar bukser! Jeg har været SÅ glade for alle mine, og jeg køber stort set ikke andre mærker efter at have prøvet dem smiley

  • #3   28. jan 2017 Montar kan jeg klart anbefale, det er dem der sidder bedst på mig, så dem er jeg rigtigt glad for. Harcour synes jeg også er rigtigt gode og sindssygt behagelige at have på, de er dog lidt dyrere:)

  • #4   28. jan 2017 I Hooks.dk kan man købe ridetights med gummigrip ved knæene.
    Jeg har to sommerpar og to vinterpar. Jeg bruger dem til alt, bortset fra på job..

    De er lækre at have på, og tilbyder at man kan bevæge sig med fuld bevægelighed.
    Og jeg har også for smalle ben eller bred mås i andre modeller


  • #5   28. jan 2017 Tak allesammen, nu har jeg da lidt og kigge efter! smiley

    Doktor Who - Dem har jeg set på før og det sådan set også dem jeg har tænkt meget på. de hedder rideleggings på hjemmesiden ikke?? Hvor finder man parret til vinterbrug??


  • #6   28. jan 2017 Og kan nogen anbefale nogen af Hooks' mærker? er faktisk ret glade for deres mærker, problemet er egentlig kun mine brede hofter og de derfor er svære at lukke. har ligenu et par fra hooks jeg er rigtig glade for.. kan være jeg må prøve mig frem i butikken smiley

  • #7   28. jan 2017 Jeg HADER Hooks sin pasform.. De er for stramme over lårene og for store i livet smiley jeg kan anbefale Horze Grand Prix. De sidder fantastisk til mig med lille talje og store lår.. smiley og nu har de 50% smiley

    Mvh TT


  • #8   28. jan 2017 TT Ja det jo så en fordel for mig, mine ben er simpelthen så tynde og mine lår er heller ikke de største, så der passer hooks' ridebukser mig bare, i hvert fald det par jeg ejer gør. men rundt om livet og hofterne er det sgu en kamp at få dem på. jeg ligger næsten altid ned for at få dem på smiley

    Og tak for oplysningen, men kan desværre ikke prøve bukserne hos horze og jeg hader simplethen at sende ting retur igen. det bare noget røv når det ikke passer! smiley


  • #9   29. jan 2017 Øh. Jo, de hedder leggings.

    Prøv at se i butikken. De bør have begge ting.
    Men bukserne er svære at finde på hjemmesiden, ofte helt bagerst på listen over ride bukser produkter..


  • #10   29. jan 2017 Tak for hjælpen, jeg vil helt klart kigge på dem og prøve dem. Hvordan syntes du kvaliteten er? hlder de godt og hvor lang tid holder de? jeg bliver nemlig lidt skeptisk når jeg hører ordet leggins smiley

  • #11   30. jan 2017 Bedste råd - ko ud og få prøvet!
    Vi er jo alle sammen forskellig og derfor er det også helt individuelt hvad vi befinder os godt i smiley


  • #12   30. jan 2017 De bukser fra Hooks.dk er super rare.

    Jeg har et vinterpar på nu, har lige været ude at trave 10 km med hunden og lægger nu på sofaen og læser faglitteratur...
    Jeg bruger dem til alt, og de er ikke slidte at se på...

    Så, de holder godt selvom!


  • #13   31. jan 2017 Jeg har været ude og købe et par cwr comfort (utrolig nok mega lækkert kvalitets stof til den lave pris) og et par ride leggins. jeg var imponeret over de leggins, de fandme rare at ha på! Og tak til jer andres forslag, nu har jeg da noget og kigge efter til en anden gang! smiley smiley

  • #14   31. jan 2017 Pas på - de leggings er vanedannende!

  • #15   1. feb 2017 Sådanne leggins skal jeg så ikke have så.. Har ikke brug for at blive lægginslikker smiley

    Mvh TT


  • #16   1. feb 2017
    Hvis du skal til Hest og rytter, så kig på MGS Horsewares stand, jeg har to bukser med grip derfra, sidder super behageligt :o)!


  • #17   1. feb 2017 Jeg er glad for mine B2B paris. Stretchy softshell materiale der sidder til og er fede at have på smiley Jeg er selv velsignet med brede hofter og bobbelrøv og har nogle gange svært ved at finde ridebukser der sidder ordenligt, fordi jeg har for meget røv og for meget svaj i ryggen.

Kommentér på:
Anbefal ridebukser

Annonce