{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.465 visninger | Oprettet:

Star stable start hjælp? {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige downloadet star stable! Men jeg kan simpelthen ikke komme i gang i spillet!
Jeg kan ikke komme ud af de der porte, jeg har en mission der vidst nok lyder på at jeg skal ansøge en ven.. Det har jeg gjort flere gange, men der sker intet.. Der står godt nok under place at det er i mooreland stable.. Men hvordan kommer jeg der ind?

Og hvordan tjener jeg penge? Min hest skaber sig da den er både sulten tørstig og trænger til en kærlig hånd med striglen?

Der er så mange ting jeg synes er utrolig komplicerede i det spil.. Men jeg vil så gerne i gang og lære det at kende! Er der ikke nogen star stable 'nørder' smiley der kan hjælpe mig?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Star stable start hjælp?
  • #1   8. feb 2017 Portene skal nok åbne sig når du så langt smiley Du skal kigge efter folk med et gult eller grønt udråbstegn over hovedet, det er her du laver de forskellige quest smiley
    Angående børster og mad, så får du det vist i en quest og penge tjener man ved at lave quest, deltage i løb og lave staldarbejde.

    Evt prøv Facebook gruppen Star Stable Danmark, der er rigtig mange som sikkert gerne vil hjælpe. Evt er der nok en som gerne vil komme ind i spillet og hjælpe dig.


Kommentér på:
Star stable start hjælp?

Annonce