{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
288 visninger | Oprettet:

Vandreudstyr - hærvejen {{forumTopicSubject}}

Hej HG.

Da jeg er i gang med at planlægge en tur på hærvejen til sommer, søger jeg nogle som har erfaring med vandring til hest.

Hvilket udstyr er er must at have med og få fat i?
- hvis nogle af jer har været afsted, har i en pakkeliste liggende man måske måtte kigge? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vandreudstyr - hærvejen
  • #1   17. feb 2017 En sadeltaske en rygsæk kan hurtig blive træls og det er vigtigt at have et sted og have vand

  • #2   18. feb 2017 følger lige



  • #3   18. feb 2017 Vi var på natur camping for et par år siden, og så på en plads i en skov nede ved grænsen, der mødte vi en tysker, som var på hærvejs vandring. Desværre er vores tysk ikke ret godt, for ham gad jeg godt have snakke med.

    Han havde langt skæg, cowboy hat og lårkort kort cowboynederdel på..... Når ha skulle sove, det gjorde han ude i det fri, også stille han en masse små bamser rundt om sig...... Det kunne virkelig havde været interessant at kunne snakke med ham.

    Tilbage til emnet. Jeg var får 15 år siden på langtur på hesteryg. Vi havde ikke ret meget med. vi red fra stald til stald, hvor vi boede. Men vi havde selv telt, underlag, sovepose med på hestene. vi havde næsten ikke noget tøj med, sov, red og spiste i vores ride tøj. Vi havde ikke mere tøj med, den der ikke ligge inde i et håndklæde, som var bundet på sadlerne foran.

    Vi havde saddeltasker på begge sadler, men tænk overlevelse ikke komfort. Tag kun det alle aller mest nødvendige med. Tandbørste, deo (ret vigtigt) Hjortetags olie, således hestene ikke hopper rundt pga. tæger. Meget upraktisk når de er med fuld opbakning. regntøj. madpasser grimer træktov.

    Når vi holdt pauser, red vi ind på gårdene, hvor gårdejerne var søde til at komme med en spand vand til hestene, så vi slap for at have det med.


Kommentér på:
Vandreudstyr - hærvejen

Annonce