{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
397 visninger | Oprettet:

Korsbånds operation {{forumTopicSubject}}

Del 2

som nogen fulgte med i på min tidligere tråd gik jeg og ventede på om jeg skulle opereres eller ikke...

d. 10 marts skal jeg så have min korsbåndsrekonstruktion smiley

Det jeg ville vide for dem der og har været turen igennem eller noget lign.
var der noget du ønskede du havde vidst inden du blev operere smiley t ???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Korsbånds operation
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #1   4. mar 2017 hvor struktureret og punktelig man skal være med genoptræning! smiley

    - jeg er ikke selv vlevet opereret, men kender flere der er, og de siger alle at de gerne ville havde vidst hvor meget genoptræning det krævede, og hvor vigtigt det var at gøre det til punkt og prikke - og især hvor stor risiko der er ved at smadre det igen hvis man lige skal "prøve" noget


  • #2   4. mar 2017 smiley ja jeg har indtil nu ikke skulket en eneste dag mht træning.... og tænker jeg fortsætter efter de forholdsregler jeg må få....

    jeg er relativt godt gående pt. dog med daglige udfald, god muskelmasse i lår og læg og træner meget ankel pt.


  • #3   4. mar 2017 Jeg synes jeg blev rigtig godt informeret om alt ting og følte ikke at jeg bare blev kastet igennem systemet. Jeg havde alt i alt en rigtig god oplevelse med det hele. Jeg havde dog min far med til alle møder omkring operationen og de følgende forløb. Vi blev enige om at det nok var smart at der var flere der havde fået tingene af vide så man ikke glemte noget eller så man kunne spørge hvis der var noget jeg var i tvivl om. Ham der lavede for undersøgelsen talte ikke særlig godt dansk eller engelsk og jeg var rigtig glad for at jeg havde en med som kunne forklare mig nogle ting bagefter hvis jeg var i tvivl. Nej alt i alt havde jeg forventet et virkelig forfærdeligt forløb, men det gik simpelthen over alt forventning med alt ting smiley

  • #4   12. mar 2017 operationen gik fint ???? dog havde jeg godt nok nogle vilde smerter på dagen og dag 1 ?? det manglede jeg at høre folk sige ha ha !

    I nat har jeg haft en god nat uden de vilde smerter og uden kriser... så nu går vi fremad ??;)


    profilbillede
Kommentér på:
Korsbånds operation

Annonce