{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.194 visninger | Oprettet:

Instagram {{forumTopicSubject}}

Hej HG
I lørdags blev jeg pludselig logget ud af min Instagram-konto, mens jeg var inde på den. Jeg prøver så at logge ind igen, men den kan ikke godkende mit password. Jeg skriver så til support, og min mor får så en mail hvor The Instagram Team, som mailen er fra, skriver at jeg skal sende et billede af mig selv, hvor jeg skal skrive en håndskrevet kode (som de har sendt mig i mailen) på et stykke papir som så skal være på billedet. Grunden til, at mailen er sendt til min mors mail, kan være at jeg har tilknyttet min konto til hendes mail da jeg oprettede kontoen. Jeg ved ikke om jeg har tilknyttet kontoen til hendes mail, men det stemmer meget godt med at jeg ikke havde min egen mail den gang. Desuden kunne jeg se min ene konto som jeg var blevet logget ud af, havde liket et billede på min anden profil, EFTER jeg var blevet logget ud.

Mit spørgsmål er så: Kan jeg være sikker på at denne mail er fra Instagram, og ikke fra et eller andet hackerforum? Og hvis det så end var det, hvad kan de så gøre med et billede af mig?

Jeg er meget i tvivl om havd jeg skal gøre, da jeg jo selvfølgelig gerne vil have mig IG igen, men hvis det er en hacker, ja så er det jo lidt klart...

Hilsen Louise smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Instagram
Kommentér på:
Instagram

Annonce