{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
802 visninger | Oprettet:

Simone N
Simone N
Tilmeldt:
10. jun 2015
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8

Veterinærmedicin optagelsesprøve idag {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Er der nogen herinde som har været til optagelsesprøve på Veterinærmedicin i København idag?
Har i fået en e-mail bekræftelse på at i har afleveret, da jeg ikke har fået en. Eller jeg kan umiddelbart ikke finde den i min indbakke. Så jeg vil gerne lige vide om jeg er den eneste.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veterinærmedicin optagelsesprøve idag
  • #1   6. maj 2017 Jeg har været inde i dag og har heller ikke fået en mail, men tænker der er ret mange der har været oppe og den nok skal komme i løbet af nogle dage ellers ringer jeg ind og hører fredag hvis ikke der er kommet kvittering og tilbagemeldelse der smiley
    Hvordan syntes du at det er gået?


  • Simone N
    Simone N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #2   6. maj 2017 Jeg var bare oppe sidste år og der kom emailen med det samme. Men så længe jeg ikke er den eneste så kan det jo ikke være helt galt smiley
    Åh jeg synes det gik udemærket. Har samme indtryk som jeg havde sidste gang, og der gik jeg videre til interviewdelen smiley så jeg krydser bare fingre. Hvordan synes du det gik?


  • #3   6. maj 2017 Det er første gang jeg er oppe men syntes det gik okay faktisk, jeg håber virkelig bare jeg går videre smiley

  • Simone N
    Simone N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #4   6. maj 2017 Hvis ikke så er det jo bare at prøve igen smiley

  • #5   6. maj 2017 Præcis det jeg tænker, og har også søgt ind på husdyrvidenskab

  • #6   7. maj 2017 Jeg var også til optagelsesprøve igår. Har slet ikke tjekket, troede der gik længere inden man fik svar. Er der svar med det samme om man er videre??

  • Simone N
    Simone N Tilmeldt:
    jun 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 8
    #7   7. maj 2017 Nej det er ikke svar med om man er kommet videre smiley Bare en bekræftelse på at de har modtaget din multiple choice test smiley

  • #8   7. maj 2017 Jeg var også oppe, og jeg har heller ikke fået nogen mail smiley

Kommentér på:
Veterinærmedicin optagelsesprøve idag

Annonce