{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
733 visninger | Oprettet:

Sydbank sommercamp inspiration? {{forumTopicSubject}}

Hej HG smiley
Håber der er nogen derude der kunne hjælpe mig.
Jeg skal at skyde efter at kvalificere mig til Sydbank Sommercamp (kommer ikke til at gå med hvorfor ikke prøve smiley ).
Da jeg er meget fantasi-løs og normalt meget svært at få inspiration kan det måske være at nogen med fantasi og inspiration kunne hjælpe mig med denne video smiley
MVH den inspiration-løse A-A


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sydbank sommercamp inspiration?
  • #1   1. jun 2017 Det vil være lidt lettere hvis du fortalte hvad det går ud på?

  • #2   1. jun 2017 Hej Sanne smiley
    Sydbank Sommer Camp er en sommer camp for unge i mellem 9-16 år. Denne camp giver dig mange mugeligheder f.e.ks. at styrke din ridning smiley
    For at kvalificere sig skal man lave en video eller skrive inden på hjemmesiden ( https://sydbank-sommercamp.dk). Her skal du fortælle lidt om dig selv og ens pony eller den person du har nomineret og hvor du/personen har fortjent at få en plads på sydbank sommer camp smiley Dem der vinder en plads må tage en heldig veninde/ven med på campen smiley
    De top 5 video med flest stemmer får adgang til campen smiley
    Der bliver også udvalgt 7 videoer af juryerne som også går videre smiley
    Juryerne leder efter:
    En god histore
    Særligt bånd
    og dygtiggørelse smiley
    Da jeg er en person på magel på inspiration har jeg lidt svært med sådan nogen ting (hvor min ikke eksistere inspiration bliver sat på spil)
    Håber Du/I kan hjælpe mig smiley
    Kh AA
    Ps. du kan også læse mere om det på hjemmesiden smiley


  • #5   4. jun 2017 Hej Tanya smiley
    Tak for din meget søde besked smiley
    Det var nogle SUPER forslag som jeg i hvertfald kommer til at bruge smiley smiley
    Det er især ikke bare hvad jeg kan tage med fra campen men at jeg kan dele det til rideskolen og bruge campens råd i egen undervisning
    Jeg lukker tråden nu da jeg fik det inspiration til hvad jeg skal bruge smiley
    Kh AA
    PS. Skal nok sige når den er oppe smiley smiley


Kommentér på:
Sydbank sommercamp inspiration?

Annonce