{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.574 visninger | Oprettet:

Rundsyet trenser med MESSING!!! {{forumTopicSubject}}

Halløj i skønne HG'er.

Jeg kunne rigtig godt tænke mig at høre jeres mening hvor meget i ville give for de trenser der er på billederne. De har følgende FEDE detaljer.

SE BILLEDER HER http://www.hestegalleri.dk/fotoalbum/off-topic/498149-rundsyet_trenser_med_messing

*helt rundsyet eller eller rundsyet med cutback i nakke.

*MESSING spænder (som er stort set umuligt at få, medmindre man har OS og er millionær)

*Oval padding under kæben, i stedet for den gængse lidt klodset firkantede.

*hvid eller sort padding

*lak på næsebånd

*cutback på næsebånd

*MEGA blødt læder når det har fået fedt

*lædertøjler

*Franske hager hvor det er muligt

Det er mit eget design, så får dem speciel lavet til mig. Jeg tænker at de sælges med et standard pandebånd, men man ville også kunne købe et Klidin pandebånd til for en merpris(2 års garanti på alle sten)

Pandebåndene på billederne er ikke de standard jeg har i tankerne.

Forestil jer de hænger ved siden af alle de andre trense på hylden...

Hvad tænker i af pris disse FEDE trenser???!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rundsyet trenser med MESSING!!!
  • #1   9. jun 2017 Har ingen anelse om prisleje - men den ser godt nok fin ud. Godt håndværk, og hvis den også er syet af godt læder, som holder faconen, så er det ikke nogen billig trense.

  • #2   9. jun 2017 Tusind tak. Jeg har haft en til at ride med en i lidt over en månede nu. og den holder form og størrelse fint indtil videre. Så jeg tror den absolut i orden. Du må gerne bare give et slag på tasken. ingen svar er forkerte, jeg prøver bare at finde ud af hvad folk ville give .........:)

  • #3   9. jun 2017 Jamen jeg er notorisk nærigpind, så jeg synes jo alt over 500 er meget smiley
    Men hvis jeg kigger på, hvad der er på markedet - og her taler vi kun om udseende, ikke om læderkvalitet - så er dine trenser væsentligt pænere end de SD jeg finder til 1500.
    Priserne ligger fra 600 til 5000 ser det ud til, og i de højeste priser er der vel en god portion "mærkevare-skat" smiley - men rent æstetisk kan dine trenser i mine øjne fint konkurrere med Anky, BR og SD. Så kan du jo sammenligne priserne...


  • #4   9. jun 2017 Super dejligt, tusind tak, det giver mig en ide;) Andre må meget gerne byde ind med deres bud

  • #5   9. jun 2017 Hvad prisen er afhænger jo lidt af læderkvaliteten, så det vil jeg ikke komme med et bud på.

    Men da jeg er på jagt efter en ny rundsyet trense, så er jeg da int. i en pris som du vil sælge til.

    Kan den fåes uden lak på næsebåndet?
    Og med rundsyet web tøjle?

    Og hvad vil den koste med det pandebånd, som er sidste billed i dit album.


    profilbillede
  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #6   9. jun 2017 jeg syntes dem er svær, for det er nogle utroligt smukke trenser, men kvaliteten pg materialet (billederne i dit album), får mig til at tænke dårlig kvalitet (sminket lig, for at finde et passende udtryk).

    jeg kan selvfølgelig ikke kende kvalitet mm. uden at stå med trensen i hånden.

    men min udmildbare tanke er en 500-700 kr.


  • #7   9. jun 2017 Hehe sminket lig, okay, jamen det er super fint med input smiley Tusind tak.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   9. jun 2017 susanne: det er måske også lidt overdrevet sagt smiley men langt fra ser de virkelig dyre ud, og ligner rigtig lækre trenser,men tæt på er det bare stik modsat.

  • #9   9. jun 2017 Nej nej det er helt fint smiley Jamen det er heller ikke OS og Schockemöhle, men jeg synes klart de kan måle sig med de andre mellem mærker. PLUS at det er med messing som bare er sindsygt svært at få hvis ikke man vil betale for en OS smiley

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #10   9. jun 2017 susanne: men de er virkeligt flotte smiley så flotte at jeg tror mange vil se bort fra en evt. dårlig kvlkitet smiley

    havde jeg hest så gad jeg godt eje et med hvid foring


  • #11   9. jun 2017 Hahah ja det kan godt være de vil det smiley Kan i hvert fald sige at jeg blev vildt glædeligt overrasket da jeg havde givet den ene fedt. MEGA blødt og levende læder der falder omkring hånden på en.


  • #12   9. jun 2017 Jeg ville måske ligesom AMT sige 500-700,-...

    Bare det du skriver de er bløde i læderet når de har fået fedt.. Det bliver ALLE lædertrenser når de har fået fedt, om det så er en 100,- trense fra Harald Nyborg..

    Jeg synes ikke jeg har haft svært ved at finde rundsyet med messingspænder, men nu kigger jeg heller ikke efter dem hvor det hele er samlet i nakken, da jeg synes det er meget ulogisk, at der hvor hestene er meget følsommen pga. nervesammenbindinger netop er i nakken, at man så samler 3-4 spænder lige der..

    Skulle jeg ud og give mere end 800 for en trense, så ville jeg gå efter at finde en rundsyet trense med et helt nakkestykke som ved normale trenser..


  • #13   9. jun 2017 Hej Sanne. Okay, super, tak skal du have :D. hvad er det for nogle mærker du har fundet med messing, trensen skulle gerne være sort:). Jeg synes nemlig det svært når den skal rundsyet også.

  • #14   9. jun 2017 Personligt foretrækker jeg den model som Susanne viser, da der ikke er grimme spænder, der skæmmer et smukt hestehoved smiley

    Jeg bruger så en blød nakkepad.


  • #15   9. jun 2017 Jeg købte for en ja små 5-6 år siden en rundsyet trense med messing i Holland ( for de er nemlig som du siger svære at finde smiley )
    Kvaliteten viste sig at være udmærket vil sammenligne den med BR - det nye SD sådan i det leje.
    Jeg gav dengang lige omkring 500 kr incl matchende tøjler .
    Den havde også justering i nakken men med et blødt padding bag ørene, bredt næsebånd med tilbagetræk.


  • #16   9. jun 2017 Hvis du sætter dem tilsalg, så må du meget gerne skrive smiley

  • #17   9. jun 2017 Anna sloth. Det skal jeg gøre.

  • #18   9. jun 2017 Det trækker en smule ned, at de ikke har noget under rammende i nakken, det ville man selv skulle ud og investere i smiley

    Ellers synes jeg de ser rigtig fine ud. Fedt at næsebåndet er opskåret ved biddet smiley

    Jeg tænker at du som min skal ligge 20-40 % oven i din indkøbspris, hvis du vil lave forretning af det smiley

    Hvis du kan skaffe dem med sølvspænder og hannoveransk næsebånd, kunne jeg være interesseret smiley


  • #19   9. jun 2017 Der følger faktisk sådan en nakke beskytter med. Men synes ikke den klædte trensen. Derfor tog jeg ikke billede af det. Men det følger med:). Jeg kan prøve at forhører mig hvis jeg bestiller igen.

  • #20   9. jun 2017 Susanne: Havde bl.a. en Gold Medal, en Kieffer, to forskellige Horseline og har set den fra SD..


  • #21   10. jun 2017 Hej igen:). Var de så fuldt rundsyet ig med messing? For jeg kan også finde dem med alm fladt læder??.
    Sus


  • #22   12. jun 2017 Flotte trenser smiley Dog er jeg ikke selv til messing smiley Men pyt med det.
    Jeg ville maks sætte prislejet til mellem 500-600 kr. inkl et ok pandebånd.
    Jeg synes det ligner plasticlæder. Det har det med at folde i længden når det bliver udsat for fugt, så det ikke er til at få i remmene. smiley
    Fik engang en trense der minder om disse af en nyopstartet rideudstyrswebshop, da jeg tog billeder af deres trenser.
    Efter ca 1½ måned var læderet SÅ træls at have med at gøre, at jeg ikke bruger den længere.

    Synes du kan få SÅ mange flotte trenser i det prisleje. Både Gold medal, horseline og du kan nogen gange få SD trenser til 999 kr.
    Synes desværre ikke helt disse trenser ligger i samme kategori som fx. gold meldal som ligger til mellem 6-900 kr. hvilket har en virkelig god pasform og læderkvalitet.


  • #23   12. jun 2017 Pixies. Okay tusind tak for indput:D

Kommentér på:
Rundsyet trenser med MESSING!!!

Annonce