{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
813 visninger | Oprettet:

Kender du denne hest? Superstar {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg står i den trælse situation (som så mange andre herinde sikkert gøre) - at jeg ikke ved, hvor min gamle pony-blanding Superstar nu befinder sig.

Jeg har aldrig lagt skjul på overfor de nye ejere af Superstar, at jeg meget gerne ville følge ham i, hvor han befandt sig henne, hvis han blev solgt videre. Jeg ved at den pony ikke har haft det nemt altid, og derfor går jeg meget op i, at han bliver behandlet godt.

Jeg fandt så desværre for nyligt ud af at Superstar er blevet solgt gennem en hestehandler ved navn Peder Ellehammer til Sverige - Ja, så gjorde det først rigtig ondt i mit hjerte. Jeg fik fat i nummeret på hestehandleren Peder, men han vidste(kunne ikke huske), hvem han havde solgt Superstar til - kun at det sikkert var til en dame i Sverige. Mere kunne jeg desværre ikke få at vide om hvordan eller hvor Superstar nu befinder sig.

Jeg håber derfor ved hjælp af dette opslag at nogen kan genkende ham på billederne. Jeg ved gennem den daværende ejer som formidlede Superstar gennem hestehandleren Peder, at hun har haft nogen problemer med papirerne på ham, da Peder allerede havde solgt Superstar inden alle papirerne var sendt afsted - så måske han ikke en gang hedder Superstar mere? Men har et andet navn?

Hvis ikke I genkender hesten - ved nogen så måske, om der er nogen faste folk som ham Peder Ellehammer tit sælger heste til i Sverige? Eller måske nogen som jeg kan kontakte i Sverige/Danmark som kan hjælpe mig i min søgen på ham?
Jeg er opsat på at finde ham - og sikre mig at han har det godt og hvis ikke, så må jeg tage den derfra.

Her er lidt info om ham:

Navn: Superstar
Alder: 01-01-2006
Højde: 146 cm
Han er mørkebrun/brun
Han er Vallak
Han er New Forest blanding
Mor: Beauty
Far: Hippios Sirius
Chipnummer: 208246000017850
Id nummer: 208333200608973
Superstar har en tendens til nemt at blive forfanget.

For flere billeder kan I følge linket hernede under. Det er hende som jeg solgte Superstar til dengang.
http://www.hestegalleri.dk/galleri/160835-anden_saerlig_race_super_star__3

På forhånd ingen unødvendige eller upassende kommentarer tak. Det er blot et opslag i håb om hjælp til at finde min bette dreng igen!

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kender du denne hest? Superstar

Annonce