{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.382 visninger | Oprettet:

ulla P
ulla P
Tilmeldt:
14. maj 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 13

Daith piercing - hovedpine piercing {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg har lige (fredag d. 15.07) fået lavet en daith piercing.
Mit øre er blevet utrolig ømt og rødt (ingen betændelse)
Ved godt at det er et fremmedlegme i øret og selvfølgelig bliver det ømt, det er bare en smerte i hele øret.
Jeg har også en tragus piercing og synes slet ikke den blev lige så øm
- i må også meget gerne svare på hvordan det har været med jeres (?)

udover dette, så husker jeg at rense den 2 gange om dagen med varmt saltvand smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Daith piercing - hovedpine piercing
  • #1   18. jul 2017 Du skal tænke på, at sådan et akupunkturpunkt er ømt når man har et problem... Min søster har også fået en, og har også døjet med den fortsat er øm og rød. Det er 2-3 måneder siden hun fik den..

    Hun fik at vide der godt kunne gå et år inden der er ro på..


  • #2   18. jul 2017 Min søster har også fået den lavet, i begge ører (dog ikke på samme tid) der gik også noget tid før det faldte til ro.
    Tålmodighed!
    Og held og lykke med den smiley

    Jeg går stadig og prøver at tage mig sammen og få den lavet ??


  • #3   18. jul 2017 Min søster er i hvert fald glad for den..
    Hun havde migræne hvis hun var udenfor uden pandebånd bare i 2 min uden ret meget vind.. Så kunne hun være syg i flere dage..

    Siden hun fik piercingen har hun haft 0, nul, ZERO migræneture..


  • #4   18. jul 2017 Min søster er også glad for den, hun har også indgået et par migrener siden hun fik dem lavet

  • #5   19. jul 2017 Til september har jeg haft min i 1 år. Og den er stadigvæk en smule øm ved berøring og har stadigvæk lidt sår væske.
    Så den tager lang tid om at hele smiley

    Men du bliver rigtig glad for den.
    Jeg synes i hvert fald den virker og har afhjulpet en stor del af mine anfald. smiley


  • ulla P
    ulla P Tilmeldt:
    maj 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 13
    #6   19. jul 2017 Jeg har næsten heller ikke mærket min hovedpine.
    Problemet er bare at der hvor piercingen sidder er hævet til det dobbelte ihvertfald og det er resten af øret også. Jeg har ringet til min piercer og sagde det var et tegn på betændelse og jeg bare skulle blive ved med at rense 2 gange dagligt med saltvand. Men det er en ulidelig smerte jeg har, og lever på maks ipren. Håber dog det går over SNART...
    nogle gode råd?


  • #7   19. jul 2017 Smut til lægen og forklar og få antibiotika og forsæt med at rense, måske med klorhexidin istedet

Kommentér på:
Daith piercing - hovedpine piercing

Annonce