{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.903 visninger | Oprettet:

Eget rideudstyr {{forumTopicSubject}}

Hej Hg.
Jeg har over en periode fiflet lidt med at starte selvstændigt.
Planen er således at jeg får produceret
Mit eget design af rideudstyr.
Alt med forretningsplan, import og export, hjemmeside, producent, osv er på plads. Men, jeg mangler to ting.

1: brandnavn. Er simpelthen kørt død i, hvad jeg skulle kalde det. Har tænkt meget i at kombinere det med nogle eller noget af mine navne.
Hedder Therese øland beck Frandsen
Beck ig frandsen vil blive slettet hvis jeg en dag bliver gift.

2. Ideer til farver i en sommerkollektion(2018)
Vinterfarver (2017) er på plads.
Men jeg kunne godt tænke mig at høre fra jer, hvilke farver i kunne se som sommerfarver næste år?

Til start er udvalget ikke udbredt, og vil dække: underlag, gamasher, hut, grimer + tov, bandager, og dækkener
Og trenser i læder.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Eget rideudstyr
  • #1   28. sep 2017 Kan godt lide farverne:
    Grøn (næsten lime)
    Blå (En blandning af havet og himlen)
    Gul
    Rød
    Svag pink
    Orange (Som en solnedgang)

    Therese Track
    Therese Ø Track


  • #2   28. sep 2017 Øland production
    By Øland

    Synes du skal bruge Øland, når det er det efternavn du vil bruge og tænker det er mere unikt end dit fornavn smiley


  • #3   28. sep 2017 Ja, det har jeg også tænkt. Men problemet er, hvis jeg f.eks vil sælge til tyske butikker. Bor nemlig lige ved grænsen. Udlændinge/andre lande har svært ved Ø smiley

  • #4   28. sep 2017 I forhold til farver savner jeg en mørk grå eller en blanding mellem mørk turkis og mørkeblå smiley

  • #5   28. sep 2017 Mørk grå, har jeg også tænkt, men den er med i årets vinterfarve smiley

  • #6   28. sep 2017 Lilla er en helt vildt fed farve til den mørkere hest synes jeg smiley

  • #7   28. sep 2017 Rød, hvid, konge blå


  • #8   28. sep 2017 Her har jeg lige lavet en hurtig oversigt over farver, jeg indtil videre har valgt.
    Øverst er vinterfarver, og nederst under stregen er de foreløblige sommerfarver.


    profilbillede
  • #9   28. sep 2017 syns der mangler pastel farver det vil være mit forslag til sommerfarver

  • #10   28. sep 2017 De foreløbige sommerfarver, er pastel, som du kan se på billedet ovenover smiley

  • #11   28. sep 2017 Det lyder godt nok spændende!
    Mht. brandnavn synes jeg også du skal bruge dit efternavn. Som der bliver sagt er det mere unikt, og så ville jeg ikke tage mig af udtalen. Er det mere specielt er det også nemmere at huske smiley

    Farvemæssigt savner jeg nogle flere FARVER, ikke bare mørkeblå, bordeaux og mørkegrøn, men nogle lidt mere vovede farver. Synes dem du har lagt op er mega fede smiley
    Hvide underlag med en farvet pipe, som fx. orange eller (neonagtig) grøn ville være flot synes jeg, og dem har jég i hvertfald ikke set nogle steder smiley

    Underlag, grimer, bandager osv med mønster, lidt a lá Horze's 'kollektion' med blomster tror jeg også ville være ret godt! Det skal selvfølgelig være lidt diskret så alle kan bruge det, men det tror jeg ville være fedt også! Jeg kan lige prøve at finde et billede af det hvis ikke du har set det smiley


  • #12   28. sep 2017 Du må gerne finde et billede.
    Tanken er, at dette bliver basic kollektioner,
    Men har snakket med min producent, om at fremstille special underlag, i forskellige farver og former. F.eks army farvet, polkaprikker, mønstret, og nogle sjove former i kanter osv, så det giver lidt spil.
    Dog vil jeg først og fremmest have de jeg ved folk køber, på plads, og når tingene kører, smiley


    profilbillede
  • #14   28. sep 2017 Oland equestrian ?

  • #15   28. sep 2017 Da jeg havde hest, savnede jeg en rigtig god mørkegrøn. Mørkegrøn ville have set fantastisk ud til min røde hoppe, men fandt desværre aldrig et som havde den rigtige farve. Synes de fleste grønne underlag (i hvert fald dem jeg har set) er lidt for meget in your face, hvis det giver mening? En lidt mere blød mørkegrøn synes jeg i hvert fald mangler. En dyb mørkerød kunne også være fedt.
    En blød orange ville også være et godt bud. Og noget mint tror jeg også kunne være en idé.
    Håber det er til nogen hjælp smiley


  • #16   28. sep 2017 Pas på med at bruge dit eget navn i tilfælde af salg/konkurs mv. Hvis en anden overtager din forretning en dag så har de ret til at drive den videre med dit navn.

    Hvad du dog ellers kan kalde det kan jeg ikke komme med bud på smiley


  • #17   28. sep 2017 Når du siger army farvet, tænker du så på camouflage? For det ville være fedt! smiley Gråbrun er helt sikkert også en jeg savner.
    http://bit.ly/2fuJbvi <- Det er dem her jeg tænker på, personligt er jeg vild dem. Mønster på forskellig vis, og sådan. Selvfølgelig ikke lige med det samme, tænker også at du lige skal have stablet det hele på benene!


  • #18   29. sep 2017 En god græs grøn! Som den RBH havde engang, den er ikke til at skrabe op nogen steder..

  • #19   29. sep 2017 Beck eller By Beck
    Øland er dumt aht mulig international udbredelse.
    Hælder mest til bare Beck, da det er kort og godt og lyder stilet smiley
    Af farver ville jeg gå efter almindelige farver, således man kan kombinere med andre mærker. Det er altid godt med allround brug.
    Held og lykke med det hele smiley


  • #20   29. sep 2017 Ej hvor spændende! Det lyder mega fedt!
    Jeg kan godt følge hvad nogen siger om at bruge eget navn og salg/konkurs men samtidig, synes jeg bare at det også gerne må være personligt, derfor synes jeg at du skal bruge Øland i navnet og hvad så at det internationalt vil blive udtalt Oland smiley
    Jeg synes at underlaget du har vist i #12 er mega fedt, elsker at det har en alternativ form, det mangler vi og Damn om jeg ikke vil komme til at købe et par stykker hvis du går videre med alternative former!

    Af farver mangler jeg også en lækker mørkegrøn og mørkegrå og så kan jeg godt lide at det hele passer sammen i farven, Grime, tov, underlag, hut, bandager, gamager, ja alt... smiley

    Glæder mig til at se og høre nærmere!


  • #21   29. sep 2017 du kan nationalisere dit navn ved at skrive Öland



  • #22   29. sep 2017 ÖLAND EQUITURE

    Equi-Equine= heste
    Ture-Couture- Haute Couture= højeste mode/kvalitet

    (betyder direkte oversat Høj syning)


Kommentér på:
Eget rideudstyr

Annonce