{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
561 visninger | Oprettet:

*hyggeemne* hvad har i lavet idag? uge 42 :) {{forumTopicSubject}}

hej smiley

jeg ser nogle gange emner med den slags og synes det er så hyggeligt at læse hvad andre laver både idag (tråden bliver ofte skrevet en fredag) og hvad i skal lave i weekenden? smiley
og hvad har i lavet i starten af ugen? smiley
ALT er tilladt der omhandler denne uge smiley (men lad venligst vær' med at komme med "dybt useriøse ting", bare for at fylde tråden op... ??)

OBS; det her er hvad min uge bliver brugt på ( hvis i nu ikke vil læse en roman men bare vil komme med jeres uge så spring ned til kommentarfeltet nu)
jeg starter; jeg er begyndt i skole igen, og er flyttet i lejlighed lige op til skolestart, så mine ting var som "smidt ind i lejligheden" bevares, mit værelse kunne godt ryddes op og "se pænt ud" , men mine skuffer og skabe; nøjjj de var rodet smiley jeg har ferie i denne uge, og har derfor mulighed for at få ordnet min lejlighed! har allerede taget mit lille te-køkken og badeværelset, så jeg mangler "kun" værelset, og virkelig komme i dybden med hvad jeg har der og få styr på alt, hvilket jeg regner med at jeg kommer til at bruge resten af ugen på (også holde lidt ferie og evt. gemme lidt rest til skolen begynder igen?) og så har jeg stået med 2 store skoleopgaver, den ene blev sendt i mandags og den anden skal sendes inden på mandag (den vi kommer til) jeg er nææsten færdig med den opgave (13 opgaver i det hele), så bare lige blive færdig med den sidste opgave og så få det hele rettet igennem og sendt den! (regner med at blive færdig idag, eller senest imorgen, så jeg ikke skal tænke på den mere.. begyndte først på opgaven i tirsdags og vil igen nævne at det er en STOR opgave, så det bliver skønt at kunne sende den smiley )
og så skal jeg jo også lave mad til mig selv, handle ind og så træner jeg også, og får mig også rørt ved gåturer og lign. så joooo der er godt gang i mig/ det hele hos mig i denne uge, jeg napper faktisk kun "små pauser" i ny og næ, til lige at slappe af før jeg går i gang med et eller andet igen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  *hyggeemne* hvad har i lavet idag? uge 42 :)
  • #1   19. okt 2017 Vi var på Rømø og ride i Mandags en fin tur.
    Tirsdag en masse her hjemme og ved dyr
    I går en smut i BIO
    I dag har vi hentet foder til vores høns jeg har lagt dej op til grovboller
    Skulle gerne ride gider bare ikke i regn
    Så håber i morgen der kan blive en tur i skoven måske også Søndag..
    VH Annette


    profilbillede
  • #2   19. okt 2017 Mandag: syg
    Tirsdag: syg
    Onsdag: syg
    Torsdag: syg
    smiley smiley


  • #3   19. okt 2017 Min ferie har bestået af, arbejde, arbejde, ride, arbejde og mer arbejde
    Også starter skolen igen på mandag....


  • #4   19. okt 2017 Altid super hyggeligt at læse hvad andre har lavet smiley

    Min egen uge er brugt på afslapning, en tur i Djurs sommerland, nailart og træning med hestene.

    Djurs var fedt især de 2 hounted House - Jeg skreg mig vej igennem dem begge så jeg næsten blev helt hæs. - Pinligt var det, da en mor med hendes datter sagde "I er da sjovere end selve huset her"
    Tror jeg var lidt en pjevs smiley :D

    Den ene træning med Tumle er vidst den fedeste at fortælle om.
    Jeg har nemlig haft en KAMP uden lige med at lære ham neje.
    En tidligere person i hans liv har desværre "lært" ham at ligge ned, ved at vælte ham. Så når jeg tog benet og bad om neje så kastede han sig nærmest ned på knæ og ned at ligge.
    Så jeg har virkelig kæmpet for at aflære det og i stedet lære ham rolig og afslappet at gå ned på det ene knæ. Og i denne uge fik jeg en dag hele 2 smukke, afbalancerede og rolige neje hvor han fint blev nede og pænt rejste sig op igen uden at forsøge på at ligge sig ned eller panisk ville rejse sig.
    Bare total ro på. - Så er mega stolt over den lille hyp.
    Desværre har jeg lige fundet ud af at det stævne vi har forberedt os til er blevet dyrere end det plejer at være så jeg desværre ikke kan komme med. smiley

    Sidste ting er min nailart.
    For 2 måneder siden stoppede jeg med at bide negle (det er stadigvæk en kamp af og til) og har interesseret mig for nailart. I starten lagde min veninde det på mig. Men ferien her har jeg brugt til at lege med neglelak og nailart, for at kunne gøre det på mig selv.
    Er super stolt af mit smukke resultat fra i tirsdags af smiley


    profilbillede
  • #5   19. okt 2017 Mandag og tirsdag har jeg ikke lavet noget smiley

    I går var jeg inde og donere blod og i går aftes bestilte jeg nye ridebukser til både min søster og jeg smiley Og så satte vi os sammen; min søster, hendes kæreste, mig og vores mor, og flettede lidt julestjerner med pebernødder, bare for hyggens skyld smiley
    I dag har jeg sovet dagen væk smiley


  • #6   19. okt 2017 Jeg har simpelthen taget ferie i denne uge smiley
    I går aftes kom jeg hjem fra Norge, hvor jeg har været siden søndag. Ren afslapning i mine bedsteforældres hytte, som de har haft i maaange år. Det går ud på at læse, spille spil og gå ture.

    I dag har jeg stjålet min fars hund for at få lidt selskab på en gåtur. Jeg kommer fra Thy, men det er simpelthen så længe siden jeg har gået en tur i vores natur. Så vi gik en tur i skoven ved Stenbjerg og kørte ned til havet for at gå lidt der. Lidt gråt og vådt, men dejligt!


  • #7   19. okt 2017 Mandags: Var jeg ude og hente min kandar trense, derefter i Helles Rideudstyr og solgte en masse udstyr, bestilte mine bid og købte en hut smiley og så lidt dressur træning med Sam.
    Tirsdags: Hygge ridening med Sam.
    Igår: Springning med Sam, og så fik jeg besøg af en god ven helt indtil idag smiley
    Og idag er brugt på at køre til Helles igen, for at hente mine bid smiley ud og prøve dem og ride ganske kort med dem, og så køre min kammerat til toget smiley

    Alt andet tid er brugt på afslapning smiley


  • #8   19. okt 2017 Jeg har haft 9-10 timers vagter hver dag - jeg har faktisk kun fri på søndag.. Om aftenen har jeg sælger redet en (meget lille) smule, og har også set nogle veninder, der rent faktisk har ferie, haha smiley

  • #9   19. okt 2017 Jamen altså, mandag fejrede jeg min 24års fødselsdag med familien, og 2 år som ejer af min dejlige pige. Jeg fik også undervisning, for hvilken hestepige har ikke udskudt fødselsdag for hest smiley
    Jeg er ved at ligge min ridning om, og får undervisning for første gang i rigtig mange år. Og nøj det er svært! Rider undervisning hos Michelle Wolf, super dygtig Akademisk ridekunst-underviser. Jeg lære noget hele tiden - men igen - for dælen det er svœrt!
    De resterende dage har jeg ikke rigtig lavet noget, men skal her i løbet af weekenden have samlet lidt bøger ind, og så skal jeg igang med at skrive BA!


  • #10   19. okt 2017 Vel Jeg er alenemor man-tors så disse dage er hektiske..
    Mandag trænet jeg Baby og var på arbejde.. Ordnet fold og stald, lavet mad og hygget med børnene. Gik tur med hunden.
    Tirsdag arbejdet jeg, trænet Tindur i skoven.. Ca 8km. Ordnet stald og fold. Gik tur med hunden.
    Onsdag trænet jeg og datteren spring med Baby. Rocky forsøgte at løsspringe for første gang. Ordnet stald og fold. Min nye mobil kom, og også mine nye bøjler.. Dog har jeg fået de bestilt i en forkert str. Så jeg må desværre returnere de smiley
    I dag har jeg haft spring træning med Tindur, ordnet stald og fold. Været ude at handle mad, lavet mad og hygget med børnene. Søgt arbejde og nu sidder jeg her...
    I weekenden skal jeg have vasket hus og vasket ryddet op og sat mine ting op i sadel rummet der næsten er færdigt.. smiley så skal børnene på overnatning hos sine venner og vi skal til middag hos nogle venner smiley også skal jeg nok på en semi lang skovtur på søndag.. smiley
    Her er dagens billede af spring træningen.. smiley


    profilbillede
  • #11   19. okt 2017 så fik jeg lavet og rettet min store dansk opgave og sendt den! smiley og lavet en opgave i nat og sendt den! smiley
    nøøøj hvor er det lækkert og føler mig helt lettet (og nu er jeg lige så langt som de andre, der også har lavet sine ting smiley ikke at jeg var bagud men det kunne jeg nemt hvis jeg ikke fik lavet bl.a naturopgaven som skal afleveres inden d. 21 okt. kl 8:55! smiley )


  • #12   19. okt 2017 Puha jeg har virkelig ikke været produktiv. Har været i byen hver dag siden fredag xD så nu tager jeg lige en slapper idag hvor jeg har lavet en powerpoint til min ØG prøve og fået trænet lidt på mit AP.

  • #13   20. okt 2017 Jeg har arbejdet mandag, onsdag og torsdag og skal arbejde lørdag søndag, da jeg er med til at starte den nye superbrugsen op i esbjerg storcenter.
    så har jeg også været nede og besøge min hest i tirsdag (han er i tilridning og vi travede for første gang) og skal også ned og besøge ham igen i dag smiley


  • #14   20. okt 2017 Jeg har slappet af, sovet en del, hygget med min kanin, spillet sims og dagen idag og i morgen skal bruges på at se World Cup i Herning smiley

  • #15   21. okt 2017 Jeg har nydt en god uges ferie uden en masse planer. Jeg havde i den grad brug for at få slappet godt af efter en hård hverdag pga pt for lavt stofskifte... Jeg synes jeg har fået det lidt bedre og medicinen begynder at virke, så er spændt på om det også er tilstrækkeligt i den normale hverdag. smiley

Kommentér på:
*hyggeemne* hvad har i lavet idag? uge 42 :)

Annonce