{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Det bedste hestekamera!
  • #1   21. okt 2017 Tror det vil være en god ide at sætte en max pris smiley

  • #2   21. okt 2017 Hvad er en ordentlig pris? smiley Hvilket mærke har du haft lånt? Jeg sværger til Canon, for det er det, jeg har lært - og jeg kunne ikke tænke mig sony eller Nikon. Til gengæld er der nogle, der kun vil have Nikon. smiley

  • #3   21. okt 2017 Min max pris er en 4-5000 tusind smiley
    Jeg har har lånt et Canon og syntes at det er vildt fedt!


  • #4   21. okt 2017 Det er ikke så meget kameraet, men hvilket glas (objektiv) du sætter på..

    Langt de fleste spejlrefleks tager gode hestebilleder, men nogle objektiver egner sig bedre end andre til formålet...

    Med dit budget får du ikke meget kamera og objektiv, men kunne du blot finde ekstra 1000 at smide oveni, så kan du købe en pakke som denne:
    http://www.kamerahuset.dk/product/canon-eos-200d-m-18-55-stm-55-250-stm/
    hvor du får kamera, lille objektiv som er godt til alm fotografering indenfor (fest, by portræt osv.) og et rimelig fornuftigt zoomobjektiv som du kan bruge ved hesten..
    Det er værd at bemærke at objektiverne er original Canon.. Selvom Tamron, Sigma osv er ved at komme godt med, så kan de ikke helt måle sig med originalerne.. smiley



  • #5   21. okt 2017 Eller du ka søge herinde, der 1000 spørgsmål om det.

    Men du får ikke noget vildt , for de penge.
    Når jeg er ude og ta billeder, har jeg med for 40000 - 1 kamera og 2 objektiver.
    Men alle SLR ka ta goe hestebilleder, det afhænger i høj grad af chaufføren og glasset du sætter på.


  • #6   21. okt 2017 et godt kamera er ligemeget hvis du ikke ved hvordan du tager billeder og kan indstille kameraet smiley

    jeg startede med et canon da jeg begyndte, da det ikke levede op til mine forventninger købte jeg et sony alpha, bliver brugt til salgsbilleder af heste som fungere super godt og der skal ikke møjt redigering til før jeg har et perfekt billede.

    men det kræver altså du kan lidt ellers kan du købe dig fattig i kamera og stadig få dårlige billeder smiley


Kommentér på:
Det bedste hestekamera!

Annonce