{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
558 visninger | Oprettet:

HV Polo jakke {{forumTopicSubject}}

Jeg har forelsket mig en en hv polo vinterjakke på nettet der er på udsalg.
Men hvordan er hv polo i str, små el store?

Min pikeur der efterhånden har en 3-4år på bagen og er ved at være slidt op er en str 38/M og passer perfekt. Normalt er jeg enlig en 36, så ved ikk om den er lidt lille i str, kunne ihvertfald ikk være mindre da jeg købt den.

Sidste år købte jeg så en lækker equiline, men i str M var den for stor synes jeg og købte den så i str S, men jeg får ikk rigtig brugt den da jeg synes den er for stram over ryggen og lige det korteste i ærmerne.

Så nu er jeg lidt i tvivl om hvad str jeg skal bestille hv polo jakken i, jeg kan godt li at man kan bevæge sig i jakken når man ordner stald og at der er plads til en fleecetrøje under på de rigtig kolde dage.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HV Polo jakke
  • #1   12. nov 2017 Jeg har en i str medium. Der er rigeligt plads i kroppen, men den er lige det korteste på ærmerne. Nu har jeg så også lange arme, men er ellers normalt en 36/38 smiley Har jeg en tyk fleecetrøje eller almindelig sweater + vest indenunder så er den næsten fyldt ud.

  • #2   12. nov 2017 Ok, jeg har også lidt lange arme har tit problemer med jakker er lige det korteste i ærmerne.

    Jeg synes enlig det er rat der er plads til en vest eller tyk trøje under når jeg rider i skoven, det gør jeg nemlig ofte og gerne i et par timer i skridt så bliver det hurtigt køligt


  • #3   12. nov 2017 Synes de er meget normale i størrelse smiley

    Jeg er normalt xxs/str. 4, men køber HV polo i str. xs, for så er der netop lige lidt ekstra plads til en god trøje og lidt smiley Men de er meget almindelige i størrelsen, så til mig bliver en xs lidt til den store side smiley Men behageligt nok smiley

    Jeg har mange af deres jakker... tror pt. "lageret" tæller en 4-5 stykker, og jeg har altid været rigtig glad for dem smiley - plus de er så flotte.



  • #4   13. nov 2017 Synes, at de er et nummer mindre end andre. Jeg senere problemer med lynlåsen. Det kender jeg flere der har i andre modeller. Men ellers elsker jeg HV Polo.

  • #5   13. nov 2017 Jeg synes også at have hørt de godt kan være lidt små i str.
    Jeg har prøvet og bestille en medium. Så håber jeg den passer.

    Jeg tænker den var til halv pris så kan den holde så længe den kan og evt kan lynlåsen skiftes hvis der bliver problemer


  • #6   13. nov 2017 Jeg bruger str S i alle ting. Også i min Hv jakke. Og synes de er normale i str. Det er dog ikke plads til en tyk trøje under, men det er pasformen på jakken jeg har heller ikke beregnet til smiley køb en i str M er så mit råd så du ikke fortryder smiley

    Mvh TT


  • #7   14. nov 2017 Synes absolut ikke, mine har været små i størrelsen! smiley Helt normale xs = liidt store til mig smiley

Kommentér på:
HV Polo jakke

Annonce