{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
783 visninger | Oprettet:

Tatovør der tatoverer under 18? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
Jeg har i flere år ønsket mig en tatovering. Men desværre er jeg kun 17 (fylder 18 i maj). Så derfor ville jeg høre om der var nogle der kendte en tatovør som vil lave på en under 18?
Skriv endelig en PB hvis du ved noget smiley
Jeg frabeder venligst dumme kommentarer smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tatovør der tatoverer under 18?
  • #1   4. dec 2017 Hvorfor ikke bare vente de få måneder og få frit valg mellem alle de dygtige og ordentlige tatovører? Det er da træls at ens udvalg skal begrænses af, at det skal være en, der er villig til at bryde loven.
    Og tatoveringen skal du jo have resten af livet så det kan da ikke være afgørende at skulle vente nogen få måneder


  • #2   4. dec 2017 Såkaldte dumme kommentarer kommer du nok ik udenom, hvorfor ik vente de få korte 6 mdr og få den lavet lovligt istedet for at bringe en tatovør i knibe og ved at lave tattoo på dig. Kan du ha det på samvittigheden?
    Direkte opfordring til at indbyde til ulovlighed burde frabedes offentligt.


  • #3   4. dec 2017 Jeg kender nogle stykker, dog tager de ingen nye kunder ind.

    men du gør dig selv klogest i at vente til du er over 18 (y) der er jo heller ikke længe til


  • #5   4. dec 2017 Din definition af dumme kommentarer er nok en anden end vores.
    Jeg synes det er fjollet ikke at vente. Hvis du venter har du meget større mulighed for at vælge mellem mange dygtige tatovører. smiley jeg er bange for du fortryder, hvis du ikke venter, og tager den første der dukker op.


  • #7   4. dec 2017 Hvis tatovøren er ligeglad med om det er lovligt ift din alder - hvad er tatovøren så også ligeglad med?
    Sterilt udstyr?
    Hvilke kemikalier det er lovligt at tatovere med?
    Generelt, kvalitet ligegyldighed og heraf sult efter nye kunder?


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   4. dec 2017 en tatovør der går imod lovgivningen skal man holde sig fra.. De har ikke respekt for deres arbejde.

  • #9   4. dec 2017 En tatovør med respekt for sig selv og for faget ville aldrig gøre det og at du ønsker det synes jeg vidner om, at du ikke er voksen nok til det. At bryde loven er ikke ok. Vent og find en god, pålidelig tatovør, som ikke går imod loven - så bliver dit udvalg større. At blive tatoveret handler ikke om at vælge den første og bedste, der er så meget mere i det. Du skal have det på din krop resten af livet, det er vigtigt at man føler dig tryg hos dem der skal gøre og at de har udstyret og hygiejnen i orden. Når de allerede vil bryde aldersgrænsen, tør jeg ikke stole på at de har rent mel i posen med alt det andet.

  • #11   4. dec 2017 som (måske) kommende tattoovør, så er jeg enig med alle de andre! der er ingen tattoovører der vil tattovere på en under 18, medmindre det er en hjemmetattovør, eller et usselt sted hvor du ikke kan regne med et godt resultat, eller at der er ordentlig sterilt!! og det er blot for at nævne nogle af de ting der kan være galt.

    vent til du er 18 istedet.


  • #13   4. dec 2017 Er sikker på, at der findes Fb grupper der ka hjælpe dig.
    Jeg kender ikke selv nogen, for vi er måske ude i den mere "snuskede" del af branchen - de fleste er medlem af dansk tatovørlaug.

    Om man er "crimerider" er op til en selv - jeg er selv blevet tusset på fingerne (ikke et snusket sted)

    Men synes da, at når du ikke har længere til du blir 18, ville det være federe, at vente.
    Dermed ka du vælge mellem alle tatovører, det er da lidt federe.


  • #14   5. dec 2017 1) Find en anerkendt, dygtig tatovør (det skal der nok være i KBH)
    2) Tag hen og besøg vedkommende
    3) Bed om at få arrangeret en tid
    .... og vent de måneder der alligevel plejer at gå, før man får tid hos en god tatovør smiley

    De andre har selvfølgelig sagt, hvad der skal siges. Ønsker du ikke at vedkommende lemper på andre krav, say, ulovlige farvestoffer og hygiejne, så er det måske ikke så god en idé at gå til én, der rent faktisk ikke overholder alle.


  • #15   5. dec 2017 Jeg vil af hjertet anbefale du venter Søde Simone
    Jeg kender et par stykker der har fundet dem der tattoverer på folk under 18. De fleste der gør det er folk der har det som et fritidsjob, og du ender med et resultat der er utroligt grimt og sjusket at se på. Tattoveringer er noget der hænger ved resten af livet..

    Jeg håber du venter til du er fyldt 18, giv dig evt. tattoveringen i gave, så vil den også betyde lidt mere.

    Husk, alt godt til dem som venter smiley


Kommentér på:
Tatovør der tatoverer under 18?

Annonce