{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
444 visninger | Oprettet:

Foderprogram- hvem har? {{forumTopicSubject}}

Hej hg.
Jeg har normalt selv adgang til en foderberegning, men da jeg ikke har mulighed for at tænde min tablet hvor dokumenter ligger på, søger jeg hjælp fra jer, der har et program hertil.
Sundhest, eller andet.

Det drejer sig om min pony monnick, som er i et sygeforløb. Jeg skal derfor have et udpluk af, hvad hun helt præcist får af protein, vitamin, mineral mv. i det hun bliver tildelt nu.

Jeg ønsker gerne at betale for at i tager jer tid til at hjælpe. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foderprogram- hvem har?
  • #1   14. dec 2017 Jeg har lige fået opdatering på sundhest, så hvis produkterne ligger i programmet, hjælper jeg dig gerne smiley



  • #2   14. dec 2017 Det skulle de gerne, efter hvad jeg kan læse.
    Har sendt en besked smiley


  • #3   14. dec 2017 Jeg bliver lidt nysgerrig - hvorfor vil du vide det så præcist? altså hvad skal du bruge viden om hvilke næringsstoffer som stilles til rådighed for din hest?

    Du ved jo intet om hvor mange af disse næringsstoffer som din hest optager, og hvor mange som passere igennem. Ligesom du derfor ikke vil have nogen viden om, hvad præcis din hest skal have.

    Jeg spørger bare af nysgerrighed.

    Men hvis du sidder med analysen på dit grovfoder, og du har analysen på dit krybbefoder, så er det da bare at gå i gang med regneark og procent og forholdsregning. og du vil hurtigt kunne finde oplysningerne.


  • #4   14. dec 2017 Hej igen dorthe.
    Nu ved jeg faktisk ikke om jeg fik svaret dig på de sidste indlæg du har lavet på et af mine forrige emner. De beklager jeg selvfølgelig..
    Jeg har ikke adgang til hverken tablet eller pc, derfor har jeg behov for hjælp, da mine dokumenter ligger der på..

    Jeg står med en syg hest, og i samråd med dyrelægen har vi behov for at vide, hvor meget hun får tildelt. Så det kan godt være, at din holdning er, at man ikke skal tildele og gå efter der der bliver skrevet. Men i dette tilfælde, er det nødvendigt. Hesten er syg, så jeg har behov for at kunne se helt præcist hvad hun får tildelt.
    Og da jeg ved, at de forskellige programmer kan oplyse mig om det, vælger jeg, trods andres meninger, at gå den vej.

    Nu vil du nok spørge om en helt masse, og jeg vil derfor fortælle dig, at hesten er i tæt kontakt med dyrelæger, men at der ikke kan fastsættes en diagnose, eller en forklaring på hvad der skyldes hendes sygdomsforløb.


  • #5   14. dec 2017 Altså du kan også regne det ud med en lommeregner, det kræver kun du kan regne med procenter og lidt forholdsregning. - der er på ingen så svært, som nogle tror, eller forsøger at gøre det til.

    Rolig nu, jeg spurgte kun hvorfor du ville vide det, da det ikke giver mening i min verden.

    og ja, - jeg har regnet rigtig mange (med lommeregner og ternet papir) da jeg var under uddannelse. og det har givet en god basis viden. (dog blev det hurtigere lettere da vi gik over til regneark, derfor anbefalede jeg regneark)


Kommentér på:
Foderprogram- hvem har?

Annonce