{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  god bil til at trække trailer
  • #2   31. dec 2017 Så stor og dyr bil har jeg ikke råd til. Jeg har en Kia ceed 1.6 nu med 115 HK og den trækker fantastisk. Og den må trække 1400 og hyundai må trække 1500.

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #4   1. jan 2018 Jeg ville aldrig købe den, hvis man søger en god træk-bil.

    der er ikke nok motorkraft.


  • #5   1. jan 2018 Min Kia på 1.6 med 115 HK klarer det til ug og stadig med overskud.

  • #6   1. jan 2018 Jeg ville også vælge en med større motor. Jeg blev selv rådet til at købe en med mindst 1,9 motor, da jeg for nyligt skulle købe en bil, der kan trække. Jeg endte med en Peugeout 307 med 2,0 motor, diesel og 110 HK. Den må trække 1500 kg. og jeg kører derfor kun med én hest, men dette gør den også rigtig godt. Man kan overhovedet ikke mærke, at man har noget på smiley
    Hvis du er villig til at købe en brugt bil, som måske ikke lige er den nyeste årgang, så kan du godt få sådan en for omkring 20.000, også uden at den har kørt alt for meget eller har "skavanker" smiley


  • #7   1. jan 2018 atm: er det fordi det lige er den bil der har svært ved at trække eller er det generalt du mener ?

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #8   1. jan 2018 lotte: det gør en Nissan Sony 1,4 også.

    Men det er ikke ensbetydende med at det er en god træk-bil.


  • #9   1. jan 2018 Katinka: sådan har jeg det faktisk med min Kia. den trækker fantastisk og med godt overskud i motor. Derfor var jeg intra i og høre om hyundai også trak godt. For har Før haft en volvo der også gerne måtte trække min hest men den kunne ikke klare det synes jeg.

  • #11   3. jan 2018 Jeg har netop Været ude og prøve en hyundai men blev lidt skuffet over den ikke var hurtigere i optræk. så har besluttet at jeg skifter min Kia fra 07 ud med en nyere Kia ??

  • #13   3. jan 2018 Skal prøve at køre i en fra 17 i morgen med dobbelt så mange heste end den jeg har. Håber ikke jeg mærker så meget forskel.

Kommentér på:
god bil til at trække trailer

Annonce