{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

En lille føler på pris.. {{forumTopicSubject}}

Uh ha ja, der er af mange af disse indlæg.
Men jeg er lidt på bar bund, da det ikke er en type hest jeg har skulle prøve at prissætte før.
Så håber der er nogen med nogle idéer til hvad hun skal koste.

Connemara-hoppe fra 2001. Meget racetypisk!
Gået som elevpony i ca 3 år, og før det været brugt til både spring og dressur.
Hun er SUPER RAR.
Planen er, at vi gerne vil sælge hende som skovturs-/avlspony. Hun har før fået føl.
Bundstabil på tur og nem at styre.
Max mål, rødt pas, og kåret i 2. klasse A.

Hvad dælen sætter man sådan en til af pris?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En lille føler på pris..
  • #1   24. feb 2018 højde?
    fejl?
    sygdomshistorik?


  • #2   24. feb 2018 hvorfor kun skovtur? Hvordan har den det med spring/dressur?

  • #3   24. feb 2018 Ca 149 med sko
    Hun har døjet lidt med låst brystben og lidt andre skævheder, som er tilset af fys og massør.

    Hun trænger til at komme ud og lave noget andet, lige nu virker hun til at være kørt lidt surt i det. Dermed ikke sagt at hun ikke kan bruges til dressur og spring, men lige nu skal hun bare hygges om.
    Hun er nem at ride til bidet, kan lidt sidebevægelser men er primært blevet brugt til små børn og handicappede.
    Hun springer med meget stor lyst, mod og overskud.

    Men som sagt, grunden til salg som skovtur er, at hun lige pt bare er kørt surt i baneridning og trænger til luftforandring.


  • #4   24. feb 2018 Hun er 17år, kan ikke det helt vilde, og er kun kåret i 2klasse. Plus de små udfordringer hun har.. Jeg ville sige 15-17.000. Sætte til 20.000.kr og give afslag i prisen til rette hjem smiley

    Mvh TT


  • #5   24. feb 2018 Jeg ville ikke give mere end Max 10-12.000 kr. Den er ikke noget ud over det sædvanlige og sen ifolingsalder.

  • #6   24. feb 2018 Tak i to smiley ser ud til vores førstehåndsindskydelse med prisen rammer rimelig godt så smiley vi håbede lidt på omkring 10.000+

    Tak smiley


  • #7   24. feb 2018 Prøv med 15.000 og hver klar på at gå ned i pris ??

  • #8   25. feb 2018 Jeg ville sætte den til salg til 13.000kr, men med hjem før pris.
    Så ville jeg finde ud af med mig selv, hvilken type ejer / familie beg ønskede at sælge til.
    Dette da en hest af den beskrivelse, efter min mening bør sælges til erfarent hjem, da den tilsyneladende trænger til en pause fra sandkassen smiley og man skal kunne læse hesten for at vurdere om den er klar på at skulle tilbage på banen..
    Heste der har gået som elev hest, kommer der ofte henvendelser fra 1 gangs købere, ikke noget dårligt om dem - det har vi alle været en gang.. De har dog ofte ikke den store viden om heste, og efter min mening bør en tidligere elev hest som er træt af baneridning, ha en pause fra det, og bare ud i verden og samle ny energi og positivitet, og have et menneske / familie, men det er bare min mening / umiddelbare vurdering udfra hvad du skriver om den..
    Så pris 13.000, med åbent sind for en lavere pris, ved salg til, hvad i mener, er det perfekte hjem for den.
    Held og lykke med salget


  • #9   25. feb 2018 Hun lyde som en hest for mig smiley
    Kan hun gå alene på tur uden problemer? Og stå alene tilbage hvis makker er på tur?


  • #10   25. feb 2018 Jeg syntes en vigtig parameter er hvordan hun er at ride ud på. Det er fint hun sælges til skovtur, men ryttere der primært rider skovtur, de vil gerne have en meget stabil pony.

    Hvornår har hun sidst haft føl og hvor mange? det har ret meget at sige ift at sætte hende i fol igen. At en så gammel connemara "kun" er kåret i IIA behøver bestemt ikke være dårligt. Dengang trak man ponyerne til kåring når de blev tre år uanset om de var klar eller ej.

    Må jeg spørge hvem hun er. Connemaraponyer er lidt mit hjertebarn, så bliver lidt nysgerrig.





  • #11   25. feb 2018 Hun er bundstabil på tur. Går gerne forrest eller alene. Nem at styre tempo på og en man trygt kan give løse tøjler.

  • #12   3. mar 2018 Hej TS
    Kan du henvise til en salgsannonce og til vedkommende man skal kontakte ang fremvisning?


  • #13   29. aug 2018 Hei..

    Er det Melanie? Hvis det er, har hun så fået nyt hjem? Syntes jeg så hende være til salg to gange med kort mellemrum...?

    Hvis pony er solgt, hvad endte prisen så på?

    Ps.hun er ikke 2.kl som nogen skriver, men IIA, som man vel kan kalde en reserve 1.kl. smiley


Kommentér på:
En lille føler på pris..

Annonce