{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan man springe i Cavallostøvler?
  • #1   29. mar 2018 Jeg bruger cavallo støvler og jeg bruger dem til begge dele. ( de er så gode )

    Det tager lidt tid at få dem gjort bløde men når de er det kan du bruge dem til nærmest alt smiley

    ( det gør jeg i hvertfald men pas på lynlåsen hvis du rider ude på sandbanker smiley )


  • #2   29. mar 2018 Du er klar over, at det med snørrestøvler og blødt skaft er en forholdsvis nyt til almindelig ridebrug ikke?
    Da jeg var barn var forskellen på dressur- og springstøvler alene at dressurstøvler havde den højere bue på skaftet udvendigt, mens springstøvler var skåret lige.
    Så ja, naturligvis kan man springe i cavallostøvler (og alle andre "stive"støvler for den sags skyld). Det har folk gjort i årevis. Det er først i begyndelen af 00'erne at de bløde snørrestøvler sådan for alvor vandt indpas.


  • #3   29. mar 2018 Enig med Michelle - de bløde støvler er en moderne ting. Folk har til alle tider sprunget i ganske almindelige støvler smiley

  • #4   29. mar 2018 Cavallo Linus er en, efter min mening, blød støvle.
    Den vil du sagtens spring i.

    Jeg rider selv dressur og fortrækker en mere stiv støvle, har lige haft fat i Linus støvlen, fordi jeg fandt den til en god pris, men jeg ønsker noget andet.


  • #5   30. mar 2018 Linus modellen er jo faktisk en springstøvle. Jeg har de gamle junior støvler og de er skønne at springe i! smiley

  • #6   30. mar 2018 Jeg springer ikke ret ofte og jeg gider ikke bruge penge på en springstøvle, så jeg springer i mine cavallo dressurstøvler. Det fungerer ganske fint smiley

    Kender ikke modellen, de er købt brugt.


Kommentér på:
Kan man springe i Cavallostøvler?

Annonce