{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.051 visninger | Oprettet:

Drømme der faktisk sker.. {{forumTopicSubject}}

Nat til i går havde jeg en underlig drøm om at maskinstationen kom og ville så min fold, jeg var ikke hjemme så de gik bare igang. De havde kørt igennem lødriften og havde glemt at lukke et led, så hestene havde stukket af. Jeg kom hjem og opdagede dette, Rocky kom galoperende og lagde sig ned af udmattelse, også kom der også galoperende en haflinger (som tydeligvis også var vores, nok Wilson som jeg kiggede på før jeg købte Rocky) Tindur var ikke at se.. Vi gik rundt og kiggede, både efter Tindur men også på arbejdet de lavet. Så vågnede jeg..

Det mærkelige og lidt spooky er at ved middagstid i går, ringede maskinstationen og sagde at de kom for at ordne min fold.. smiley smiley

Har I oplevet lignende? smiley fortæl fortæl smiley

Mvh TT


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drømme der faktisk sker..
  • #1   7. maj 2018 har oplevet for MANGE år siden at en ny pige kom i klassen, og jeg var hjemme hos hende. Husker tydeligt hvordan pigen så ud, og hvordan hun boede.

    Knap en uge efter fik vi en ny i klassen, ingen anden end samme pige smiley havde aldrig set hende før smiley og ugen efter igen var jeg hjemme hos hende, samme hus fra drømmen smiley se det var ret uhyggeligt smiley


  • #2   7. maj 2018 Lidt mere i den søde ende, men dagen før et stævne drømte jeg vi vandt 1 pladsen, og det gjorde vi smiley

  • #4   7. maj 2018 Jeg oplever det ofte. Ikke at hele drømmen bliver virkelig, men mere små symboler og ting, der enten er associeret til noget i fremtiden eller noget jeg har oplevet før, som jeg måske ikke har bemærket. Ofte her, er det uhyggelige drømme, der fortæller mig flest ting, mest om mig selv. smiley


  • #5   7. maj 2018 Jeg har jo også flere gange drømt lignende drømme, men aldrig at det har sket dagen efter en drøm.. Før nu smiley
    Så tænker man jo.. Er det tilfældighed eller ikke.. smiley

    Mvh TT


  • #6   7. maj 2018 Puha ja. Jeg har desværre lidt for ofte nogen drømme der delvist eller fuldstændig matcher virkeligheden.

    Den mest forfærdelige meget længe, var for fire år siden. Jeg havde en veninde, som i mange år havde forsøgt at blive gravid, men pga. en hormonsygdom var det nærmest umuligt, uden hjælp. Men selv med hjælp var det svært, og da hun langt om længe fortæller at hun er gravid, er det jo helt fantastisk!
    Men... jeg drømmer at hun taber barnet. At hun pludselig aborterer ):

    Jeg er simpelthen nødt til at fortælle mine kollegaer den forfærdelige drøm (jeg arbejdede på det tidspunkt på rideskolen, hvor min veninde også kom, så de kendte hende godt) fordi jeg virkelig ikke havde lyst til at gå med det selv - og hun skulle i hvert fald ikke vide noget.

    To uger efter kommer min chef ligbleg hen til mig og fortæller at min veninde har mistet barnet. Hold kæft det var forfærdeligt ):


  • #7   7. maj 2018 Dem har jeg jævnligt, dog som regel ikke noget jeg bidder mærke i, før end det sker, hvilket kan være ganske ubehageligt. smiley
    Den uden tvivl værste, var da det gik op for mig, at jeg havde drømt min fars død. Jeg sad i ambulancen og ventede på de fik gjort min far klar til at flyve med lægehelikopteren, da det går op for mig, at jeg allerede ved hvad udfaldet bliver, lige i dét øjeblik faldt hele min verden fra hinanden. Jeg fik desværre ret, 5 timer senere slog min fars hjerte sit sidste slag. smiley
    Dét er en oplevelse jeg godt kunne have været foruden, at sidde der og vide hvad der kommer til at ske, men er ude af stand til at gøre noget ved det.. smiley


  • #8   7. maj 2018 husker sjældent drømme, men jeg husker altid mareridt, altid.. smiley Siden jeg var barn har det altid været meget normalt for mig med deja vu. Hvor jeg også ved hvad folk vil sige inden de siger det, det er så mærkeligt men er efterhånden blevet vant til det. smiley

  • #9   7. maj 2018 Simone - Deja-vu har jeg oplevet masser af. Men for at skuffe dig så er det hjernen der i et øjeblik arbejder hurtigere end synet, så derfor tror man at man har oplevet eller været der/det før smiley

    Mvh TT


  • #10   7. maj 2018 Drømte engang for mange år siden, at der var blevet bygget en sti fra gymansiet, langs med folkeskolen, som ligger overfor, og gymnasiets parkeringsplads, samt en mark på den ene side, og hen til sportshallen/fitness. I drømmen gik jeg på stien med en veninde, da vi pludseligt bliver jagtet af en eller anden mand, der ville slå os ihjel med et våben.

    Senere blev selv samme sti rent faktisk bygget.
    Indtil videre er der dog ingen, der er blevet jagtet af en sindsyg morder... *7, 9, 13*


  • #11   7. maj 2018 Det er jeg ret sikker på at jeg har oplevet, men den seneste drøm/mareridt jeg kan huske, er at jeg forleden drømte at jeg kørte min kollega over med traktoren. Fortalte ham det næste dag og vi blev begge enige om, at for at undgå det bliver virkelighed, så skal jeg ikke køre traktor når han er i nærheden xD

  • #12   7. maj 2018 Louise - det er da meget godt smiley
    Celina - God ide smiley

    Mvh TT


  • #13   7. maj 2018 Ja, det har jeg oplevet en del gange efterhånden - en smule creepy, synes jeg!

  • #14   7. maj 2018 Det sker tit for mig...
    Et af de værste jeg har oplevet, var engang hvor jeg drømte at min venindes mor kom ud for et biluheld, med en hjort, og desværre ikke overlevede. Jeg var kun 12-13 år dengang og lagde ikke det store i det. Ikke før det rent faktisk skete et halvt år senere, på nøjagtigt samme måde som jeg havde "oplevet" det


  • #15   7. maj 2018 Min mand kan det også - og jo den slår aldrig fejl.

    Det er længe siden vi har hørt fra kunde xxx - inde for 24 timer ringer så den omtalte kunde.

    Jeg sendte en mail til xxx og har ikke hørt fra dem endnu - inde for 24 timer ligger der en mail til os fra xxx

    Så jo - det sker her når manden snakker om det.

    Vi havde også en kunde der ikke havde betalt sin regning - vi rykkede og rykkede og hørte intet - Allan sagde; jeg tror sq han er lukket - 24 timer efter får vi en mail om at kunden er gået konkurs

    Det er vildt mærkeligt - men det slår aldrig fejl når min mand siger noget eller ønsker noget "skidt" for en kunde


  • #16   7. maj 2018 TT - ja, men jeg ved også hvad de vil sige inden de siger det. smiley

  • #18   8. maj 2018 Har oplevet hvor nøjagtig det samme sker en uges tid efter

  • #19   8. maj 2018 jeg har prøvet det en gang, for nogle år siden.
    Jeg er normalt ret god til at huske mine drømme også, men normalt sker det ikke.
    Men denne her drøm skete altså.
    Jeg gik på samme skole som jeg gør nu, men det var en anden klasse.
    Det havde været en dårligt klasse for mig, med for meget uro og sådan.
    Men så kommer der en pædagog, en ung kvinde som jeg meget hurtigt blev glad for.
    Hun skabte en ro i klassen, og hun var meget sød og kreativ.
    tæt på sommerferien får vi så at vide, at den pædagog ikke er der efter sommerferien, fordi hun stadig studerede. Det havde så hele tiden været planen at hun ikke skulle være der efter sommerferien men det vidste vi ikke, før vi så fik det at vide.
    Jeg blev selvfølgelig ked af at hun ikke kunne være der mere.

    Så en nat i sommerferien drømmer jeg at hun er kommet tilbage i klassen men vores forhold er ligesom bare ikke det samme, fordi hun havde været væk tror jeg.
    Det var en kort drøm, og der skete ikke så meget. vi sad ved fælles bordet (alle eleverne og hende) og vi fik at vide at hun ville være der lidt længere.
    Det var mere den følelse af at det bare ikke var det samme mellem os, der fyldte drømmen.

    Og efter sommerferien er hun der. Hun havde af en eller anden grund noget mere tid.
    Det var vel en måned mere lige efter sommerferien eller noget.
    og ligesom i drømmen, følte jeg mig ikke lige så knyttet til hende som før.
    Det glemmer jeg aldrig smiley
    Jeg er glad for at høre at andre også har oplevet det.


  • #20   10. maj 2018 Tt, kan du ikke huske hvad haflingeren hed? smiley ;) I håb om at det var monnick, der fik sit forever home hos dig smiley !

  • #21   10. maj 2018 Nej men jeg tror det var Wilson, den haflinger jeg kiggede på da jeg skulle have ny hest smiley

    Mvh TT


Kommentér på:
Drømme der faktisk sker..

Annonce