{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
973 visninger | Oprettet:

Nupo Shakes - søger råd {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har købt en pakke af nupo shakes, da jeg startede med at købe den færdiglavede udgave på flaske, og var meget positivt overrasket over smagen... Så købte jeg en pakke med 12 breve af pulver, som jeg så selv skal blande op.. Jeg kan vitterlig ikke få den drink ned!! Det skyldes udelukkende konsistensen.. Kan slet ikke klare at det føles kornet og har en eftersmag af natron!

Så tænkte at høre om i andre måske har erfaring med den pulverdrik, og måske har nogle tip til hvordan i får den ned ? smiley

Jeg erstatter kun ét måltid med nupo, og kun de dage hvor jeg skal arbejde, da jeg arbejder i et pizzakøkken (laver pizzaerne fra bunden til de er klare at sælge)... Arbejdstiderne er fra 16.30 til 22/23, og der er ikke rigtig tid til pause som sådan. Så derfor tænkte jeg at det ville være genialt med en Nupo shake, som jeg lige hurtigt kunne drikke..

Jeg har ændret livsstil og nupo skulle så bare være supplering til når jeg ikke har tid til at lave rigtig mad. Skal tabe mig 17 kg, og har tabt mig 2 kg på 10 dage, kun ved at lægge kosten om og gå lidt flere turer.
Jeg blev opereret tidligere på året, og skulle så holde mig fuldstændig i ro i 2 måneder.. Det tog jeg lige 10 kg på i vægt af smiley
Så det skal nok forsvinde hurtigt igen smiley

Jeg søger ikke folks holdninger til Nupo og jeg er fuldstændig klar over indholdet i deres produkter. Søger ganske enkelt tips til hvordan man kan få de sk*de pulverdrikke ned.. Mangler bare 10 breve mere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nupo Shakes - søger råd
  • #1   20. jul 2018 Jeg har ik kæmpe forstand på slankekure men hørte et råd engang at man kunne købe noget protein pulver i stedet nupo som er røv dyrt i forhold til. Men der findes flere forskellige mærker af protein pulver og måske du kunne finde noget, du kan holde ud at drikke. Jeg ved ik om det er sandt med protein pulver som slankekur men man kan vel læse på nettet om der er hold i det smiley

  • #2   20. jul 2018 Jeg har brugt nupo i perioder, men det smager bare ikke fantastisk. Mit bedste tip er at blande med kærnemælk og en isterning. Det fik dem til at glide lidt nemmere ned.

    Nu til dags bruger jeg i stedet deres barer, hvis jeg har brug for et hurtigt og nemt måltid på farten.


  • #4   20. jul 2018 man kan få en flaske/drikkedunk med net i, netop til at undgå klumper i en pulvershake. de kan fås på diverse fitness hjemmesider.
    og ellers kan du blende din nuposhake inden du tager på job og så bare stille den i køleskabet til den skal drikkes.


  • #5   20. jul 2018 Jordbær er klart den der smager mindst af pulver.
    Jeg synes også de er forfærdelige at få ned, men endte ud med bare t skylle dem ned uden at tænke over det.. lad være med at smag for meget på det..
    Og mit bedste råd, køb aldrig thai suppen.. føj føj føj! Forestil dig en ukrydret thaisuppe, kold og med pulver konsistens. Så nasty!


  • #6   20. jul 2018 Køb de der mælkeskummere.
    (mini piskeris)
    Eller smid iskold vand og pulver i en blender. Gerne isterninger.
    Mix for fuld styrke.

    Der skal bare bruges (meget) mere vold og magt for at få det rørt ud.



  • #7   20. jul 2018 Jeg har for nogle år tilbage også skulle tabe mig, meget ..
    Jeg startede som du, med nupo pulver, og lige gyldigt hvad jeg gjorder kunne jeg bare ikke få det ned !!
    Jeg forsøgte så med ren salat kur, det var ikke til, da jeg simpelthen følte det ville blive et årelangt projekt at tabe mig ..

    Jeg havde så en bekendt, som fortalte mig om : Du kan kuren..
    Det var mit mirakel til et vægttab der ville noget ..
    De første 4 dage, var mega hårde, men så blev det nemmere og hurtigt en livsstil ..
    Jeg tabte meget hurtigt 20 kg, og måtte gå lidt væk fra kuren, da det gik for stærkt med vægttabet..
    Men opvågningen til en ny livsstil gjorder, at jeg på 11 måneder tabte 70 kg, og idag lever og spiser som jeg vil ( med måde ) ..

    Google evt du kan kuren, og læs om den smiley


  • #8   20. jul 2018 Den med vanillie også blend den med em håndfuld frosne bær det hjælper lidt.

  • #9   20. jul 2018 Jeg bruger også Nupo som erstatning til nogle måltider, har også det der pulver. Hvis du blander det op med noget rigtig koldt vand (fx vand der har stået i køleskabet i noget tid) og husker at ryste den der shaker rigtig godt selvfølgelig, så bliver smagen meget anderledes. Men hvis det heller ikke hjælper, så kan du prøve at putte mælk i så bliver det mere smoothie, det gør jeg også nogle gange. smiley

Kommentér på:
Nupo Shakes - søger råd

Annonce