{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

Alexander H
Alexander H
Tilmeldt:
27. aug 2018
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Nogen anbefaling? Kursus i clairvoyance/telepati med dyr. {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Var for nylig i Wyoming og drive, øremærke og behandle køer. Til at drive køerne brugte vi heste, da græsningerne lå i et naturreservat, hvor køretøjer ikke måtte bruges uden for dedikerede skovveje.

Jeg fik heldigvis en hest jeg "klikkede" med, og selv om jeg ikke havde redet i 15 år, gik det rigtig fint, og alle 230 køer overlevede turen. smiley

Denne 5-dages tur, som jeg kun kan anbefale (doublerafter.com), mindede mig om jeg altid har ønsket at kunne kommunikere med dyr.
Min intuition fejler intet, og jeg har let ved at opfange fysiske mikroudtryk fra både mennesker og dyr, så jeg ville derfor gerne tage det til det næste stadie. Et "højere plan" om muligt.

Men da der findes mange clairvoyante derude der tror de er clairvoyante, og som tilbyder kurser, vil jeg gerne høre fra jer, hvem der kan anbefales, og som ifølge jeres erfaring er den "ægte vare".


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nogen anbefaling? Kursus i clairvoyance/telepati med dyr.
  • #1   27. aug 2018 Ditte Young er helt klart en anbefaling. Hun er sindsyg dygtig og meget erfaren inden for telepati. Hun har masser af videoer på Youtube.
    Her er hendes hjemmeside - http://www.ditteyoung.dk
    Held og lykke!


  • Alexander H
    Alexander H Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #3   27. aug 2018 Hej PonyIsBi og Soulmatesmvk

    Har i selv gået hos Ditte Young?
    Hvilke beviser så i for hendes kunnen?
    Har hun mindre kurser (på hjemmesiden ligner det en decideret uddannelse)?
    Er det praktisk arbejde med dyr, eller foregår det i klasselokale?


  • #6   27. aug 2018 Hun har også videoer af hendes forløb på youtube hvis det er

  • Alexander H
    Alexander H Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #8   27. aug 2018 Tak skal i ha'.
    Jeg er mere efter nogen der tilbyder et kursus, hvor jeg kan lære de grundlæggende ting, hvis det er muligt (har også lidt at gøre med budgettet smiley ).
    Er dog ikke ude efter at gøre det til min profession.


  • #9   28. aug 2018 Der kender jeg dog ikke nogen, men noget simpel research på google burde kunne finde frem til noget du leder efter smiley

  • Alexander H
    Alexander H Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #12   29. aug 2018 Har nemlig kigget en del omkring, og har ikke kunne finde nogen kurser der var anerkendte, eller virkede seriøse.

    Og de fleste bor ikke på sjælland.

    Så derfor jeg kom til Hestegalleri for at høre. smiley


  • Alexander H
    Alexander H Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #14   29. aug 2018 Kiggede lige på hjemmesiden. Ser ikke noget om telepati/clairvoyance.

    Nogen der kender til Winnie Laursen?


  • #15   29. aug 2018 Så lige en annonce her på HG med kursus i telepati. Søg lige i marked! smiley

  • Alexander H
    Alexander H Tilmeldt:
    aug 2018

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #16   29. aug 2018 Ahaaa. smiley

    Altså, tænker det er meget hurtigt at skulle lære at telepatere på bare tre timer. Men til 300kr kunne det godt være værd at give et skud. Om ikke andet for at lære hvad det handler om. Og gården ligger kun 45 minutters kørsel fra hvor jeg bor.

    Tak for hjælpen til jer begge! smiley


  • #17   29. aug 2018 Det var så lidt! Kunne jo være du fik en masse redskaber på kurset, som du så kan bruge derhjemme til at øve videre selv smiley
    Held og lykke, skriv endelig hvis der er noget! Telepartere selv, men ikke på "højt plan" xD


Kommentér på:
Nogen anbefaling? Kursus i clairvoyance/telepati med dyr.

Annonce