{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
396 visninger | Oprettet:

Rideferie {{forumTopicSubject}}

Halløj.

Jeg overvejer at tage på rideferie på Island til sommer. Er der nogle af jer der har erfaring med dette? Hvilke firmaer er gode? kan man arrangere det selv?

Hvis har andre tips eller tricks, og ting der gode at tage med tages det imod med kyshånd smiley

Hvis i andre forslag til andre steder i verden må i også gerne komme med dem smiley

Tak på forhånd!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rideferie
  • #1   14. sep 2018 Min underviser gør sig i blandt i rideferie på Island som jeg selv overvejer, da min mand ik er til en rideferie smiley . Så jeg tænkte at jeg ville tag med andre danskere derop, da jeg ik bryder mig om at rejse alene på egen hånd.

    Du kan selv arrangere din tur, men du skal være lidt af en rejsehaj for at sætte din egen ferie sammen mhs til flybillet, ophold og ture, hvis du skal spare penge.


  • #2   14. sep 2018 http://www.betri.dk/ridelejre/

    Det her er min undervisers hjemmeside, dog har hun endnu ik opdateret rideferie anno 2019 men man kan hive hende et kald, hvis det er.
    Følger lige med på sidelinien, da jeg går i samme tanker som dig og gerne vil høre folks erfaring


  • #3   15. sep 2018 Jeg har endnu ikke været på rideferie i Island, så kan ikke anbefale bestemte steder. Har dog arbejdet med heste i Island for 15 år siden og kan love, at du ikke vil fortryde at ride deroppe smiley Der findes rigtigt mange steder, der udbyder rideferier, og der er MANGE danske ryttere, som besøger dem. Så de store steder ved i hvert fald, hvad de laver.

    I 2016 var jeg på rideferie i Irland. Vi red imellem B&B'er - 120 km på 6 dage uden guide (med en "hviledag" i midten, hvor vi var nede at ræse på stranden med hestene). Vi fik udleveret heste til test den første dag, hvor vi red 4 timer afsted (også uden guide) omkring gården. Dagen efter pakkede vi sadeltasker, fik et kort og blev kørt ud i en skov, hvor vi blev sat af, og så kunne vi ellers begynde turen. Det var en anderledes og rigtig fin tur med noget fantastisk vejr (ikke en garanti i Irland smiley ) på irske sportsheste - de vil gerne fremad på stranden, kan jeg afsløre smiley

    Min næste tur bliver enten Ungarn (westernsted, hvor min mand, som aldrig har siddet på en hest, kunne komme med og tage et begynderkursus, imens jeg rider dagsture) eller det store eventyr i Kirgisistan. Regner med at booke igennem pferdundreiter.de, da jeg bor i Tyskland. Skulle jeg ride i et land, hvor man taler godt engelsk (eller tysk), så ville jeg nok kontakte et ridested direkte i stedet for igennem et bureau.

    Jeg har også arbejdet på et islændersted i Canada, der tilbyder rideferier, hvis det var noget smiley


  • #4   17. sep 2018 Mange tak for svar.

    Gingerella:
    Lyder som en fed tur smiley ..
    Har du en hjemmeside eller noget til stedet i Canada? Ville nemlig også rigtig gerne besøge Canada smiley


  • #5   17. sep 2018 Ja da smiley http://www.icelandichorseworld.com/



Kommentér på:
Rideferie

Annonce