{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Opstaldning i Silkeborg {{forumTopicSubject}}

Jeg søger opstaldning i Silkeborg og omegn.

Vi har ikke mange krav udover store folde med massere af foldtid, boks og mulighed for ind og udluk
Vi leder hovedsageligt efter en privat lille stald og gerne med ridebane eller hal, men det er langt fra krav.

Vi er ikke interesserede i steder som SIR eller andre store rideklubber, vi har ikke behov for faciliteterne og ønsker i stedet ro og massere af foldtid.

Er der nogen der kan hjælpe os? Hvad kender I af steder? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Opstaldning i Silkeborg
  • #1   17. jan 2019 Peterslyst ridecenter er fantastisk!! Jeg er så glad for det derude. Massere af foldtid, boks, dejlige mennesker, KÆMPE skov, og stor ridehal på 20*60

  • #2   17. jan 2019 Der går bus næsten lige til døren, som også bare gør det meget nemmere

  • #3   17. jan 2019 Jeg kan på ingen måde anbefale Peterslyst....

    Men der ligger et sted ude i Funder, hvor der både er mulighed for løsdrift og alm boks med foldtid. Kan desværre ikke huske hvad det hedder smiley


  • #4   17. jan 2019 Hvorfor ikke Malene? smiley

  • #5   18. jan 2019 Ronja; Har personligt oplevet stedet, og det jeg har af minder og erfaring med det er bestemt ikke noget jeg vil anbefale andre. Derfor. Mere vil jeg ikke gå i dybden, da der har været kørt advokat-sag på det.

  • #6   25. sep 2019 Leder du stadig?
    Vi har Fuglebækgård Hestepension. (Sørkelvej 21, 8882 Fårvang) 16 km fra silkeborg centrum.
    Pris pr. boks er 1000 kr.- (rabat ved flere heste), mulighed for selvpas el. fuldpas og diverse tilkøb (så som udmugning, ind/udluk osv)
    - hestene går ude mindst 10 timer om dagen.

    På stedet har vi 19 hektar jord, så vi har masser af store folde. Vi har ridehal m. spejle og vandingsanlæg, udendørs dressurbane, roundpen samt stor springbane som bliver lagt om til sommer. Derud over har vi rytterstue, vaskeplads samt solarium.

    Du er velkommen til at komme og se stedet og få en snak smiley
    Du kan kontakte mig på 30 57 88 66
    Hilsen Julie


Kommentér på:
Opstaldning i Silkeborg

Annonce