{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
781 visninger | Oprettet:

efterlysning.(solgt Traver) Hjælp {{forumTopicSubject}}

Ja jeg er simpelhent bare så ked af det. da den traver jeg passede blev solgt for 3 mdr siden, var det en, på det tidspunkt troede jeg, en rigtig sød pige som virkelig ville passe godt på ham. vi aftalte så at vi ville holde kontakten og jeg kunne til enhver tid komme og se ham.

ja nu skrev jeg så til hende fordi hun skrev at hun havde solgt ham videre om jeg ikk måtte få at vide hvorhen.

han betyder jo rigtig meget for mig og det eneste jeg vil er jo bare at være sikker på han har det godt.
jeg fik bare de største svinerbeskeder af hende og jeg har bare ikke gjort noget som helst.

så hvis en af jer er igang/lige har købt en dejlig traver ved navn Galliano Hg af en ung pige fra fyn (øst for odense) så giv da bedeom lige besked. savner ham sådan og vil så gerne høre om han har det godt.

håber virkelig der er nogen som kan hjælpe mig.
han har stamtavle og det hele. han far er kublai khan og moderen er rikke brunbjerg.

opretter lige et fotoalbum med billeder af ham så i kan se hvem han er hvis i måske skulle kende dem der købte ham eller i måske selv hr købt ham.

Håber virkelg i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  efterlysning.(solgt Traver) Hjælp
Kommentér på:
efterlysning.(solgt Traver) Hjælp

Annonce