{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
932 visninger | Oprettet:

Hvilken stjernetegn er din hest? (Hyggetråd) {{forumTopicSubject}}

Hvilket stjernetegn er din hest og passer stjernetegnet overens med din hests personlighed eller er det helt ved siden af? smiley

AQUARIUS - Søhesten (Januar 20 til 18 Februar)
Troværdig på banen og gør sig godt i show klasser. Foretrækker at have en rytter. En der gerne vil arbejde, der er med på alting, og nyder at blive belønnet for sin indsats. Kan lide at rulle sig på folden og være mudret. Tankevækkende. Kan trække tiden ud og ignorere dine hjælpemidler med vilje. Nyder at tilbringe tid sammen med mennesker, men kommer ikke altid godt ud af det med andre heste. Lejlighedsvis uforudsigelige. En usleben diamant, der ofte overstiger forventningerne.

FISKENE – Den man vil beholde (19 februar - 20 marts)
Blid, venlig og intelligent. Kan lide at være i centrum. Arbejder meget pålideligt når de rides “svarer igen” når de longeres. Loyale over for deres ejere og sjove at være omkring. Følsomme og tyndhudede. Kærlige. Forsøger altid at gøre det rigtige og bekymrer sig hvis de ikke forstår hvad det er du vil. Meget tillidsfuld over for sin rytter, hvilket nogen gange bliver udnyttet lidt for meget. En Fedtmule, men på en god måde. Let at omgås. En fantastisk hest, der helst vil have samme rytter hele livet.

ARIES - Ildsjælen (21 marts - 19 april)
Dynamisk hest som er let at forelske sig i. Kan være en ny hest fra dag til dag. Ofte fysisk imponerende. Elsker at danne par med én person, og har dybe venskaber med andre heste. Kan være meget generøs og givende over for den rigtige ejer. Talentfuld og vanedannende at ride. Overaktiv og skal altid skal have ret. Hvis du vælger en kamp med en vædder, så vær parat til at kæmpe i timevis. Har du først fundet melodien med en vædder, kan vædderen være hesten for livet.

TAURUS - Prinsen (20 april-20 maj)
Nyder at blive passet og plejet. Foretrækker også at have en rytter. En hest, der kan lide godbidder og opmærksomhed, og den kan være irriterende til tider. Varmblodige. Udadvendte og elsker nye oplevelser. Vil gå den ekstra mil for sin rytter, når der er tryk på. Kan være stædig, men vil gerne have succes. Hvis den vil have noget (korn, komme på fold, at forlade banen)kan den være så selvoptaget, og derfor gøre alt for at få sin vilje. Elsker at tage en lur i boksen. Generelt attraktiv. Ikke en hest man skal tage for givet.

GEMINI - Tvilling (21 maj - 20 Juni)
God til at lytte, og kan lige frem lide at blive talt til. Kan være meget forvirrende for sin rytter. Normalt velopdragen, men kan nu og da stoppe op pludseligt, bukke eller blive bange, uden nogen indlysende grund. Kan godt ide at bestemme. Blive let fornærmet, men tilgiver til gengæld meget hurtigt igen. Glemsom, når den lærer nye ting, og kræver tålmodighed at træne. I stalden, kan den være nysgerrig og det tager lang tid den at blive voksen. Stor personlighed, og generelt glad og let at være sammen med. Har ikke noget imod flere ryttere.


CANCER - Den plejende (21 juni - 22 juli)
Er en god børnehest og excellerer som en læremester. Elsker at blive hjemme og danner stærke bånd med sin ejer og foldkammerater. Meget kærlig og sød. Kan lide at tænke ud af boksen og kan lejlighedsvis komme i problemer som følge heraf. Kan åbne døre eller komme med skøre løsninger på problemer når den er på banen. Legesyg og elsker at være i rampelyset. Danner dybe bånd med sine ejere og glemmer dem aldrig. Foretrækker ikke at diskutere under ridning men kæmper tilbage, hvis der presses på.

LEO – Løvehjerte (Juli 23 - August 22)
Selvsikker og fyldt med sjov og ballade. Løverne elsker opmærksomhed og foretrækker at have den samme rytter i mange år. Kan lide at bestemme, men har et afslappet temperament, og er nem at komme ud af det med. Kan være gnaven og temperamentsfuld ved sjældne lejligheder. En dårlig dag til et stævne med en løve, vil normalt gøre tingene værre før de bliver bedre. Kærlig. Er typisk forudsigelig, så den kan være en god nybegynder hest. Udmærker sig i mange discipliner. Svær at finde og også svær at give slip på.

VIRGO – En punktlig pony (23 august-22 september)
Kræsne og intelligente, vil gerne bestemme alt også når de rides. Vil altid have det sidste ord. Elskelige, smarte, og loyale. Lette at ride og let at holde glade, så længe du gør det på deres måde. Egner sig godt til dressur eller som military hest. Den er modig og aldrig bange for at tage chancer. Tror at den ved mere end sin rytter, og som regel gør den også det. Dedikeret og metodisk. Bliver ved med at arbejde på nye ting, til den kan det.

LIBRA - Holdspilleren (23 september-22 oktober)
Venlig, fjollet, og sød, vægtene vil gerne være en del af et team, både på folden eller på banen. Tålmodig med en naturlig sans for fairplay. Kan være en vidunderlig elevhest, men er ikke så sød at den ikke kan få en elevrytter til at græde lidt ind i mellem. Besidder den unikke evne til at lave lige så meget ravage, som han kan forhindre. Charmerende. Er en trofast ven til det sidste, men er også i stand til at bære nag i årevis. Nyder de finere ting i livet og elsker at være konkurrence hest.


SCORPIO – Pålidelige Poul (23 oktober - 21 november)
En all-round hest dedikeret til at gøre det der forventes af den. Energisk men forudsigelig. Nyder at have samme rytter over en længere periode, men er ikke bange for at starte forfra med en ny person. Modig. Naturligt stædig og vil altid gerne arbejde, også ind i alderdommen, også selvom at det er på bekostning af dens helbred. Den er fornuftig, og bliver sjældent bange. Er den samme hver dag. Hopperne beskytter deres føl meget. De er hårdtarbejdende og en fornøjelse at ride og at have i stalden.

SAGITTARIUS - Tænkeren (22 november - 21 december)
En intelligent hest, der nyder at være med én rytter. Atletisk, stabil, og sjov. Foretrækker at være alene både i sin boks og på folden. Stoiske. Ikke lider tåber. Kan være lejlighedsvis humørsyg, på de dage er det bedre at sætte hesten ind og starte forfra en anden dag. Nyder skovture og udendørs arbejde. Foretrækker at tænke alting igennem inden at den reagerer i uhyggelige situationer eller ved svære udfordringer under uddannelse. Kan elske ejeren dybt, men er ikke så tilbøjelig til at vise hengivenhed.

CAPRICORN - Arbejdshesten (22 december - 19 januar)
Hårdtarbejdende er det der beskriver stenbukkene bedst . Den nyder at arbejde og investerer al sin energi hver gang. Stolt, ambitiøs og målrettet. Ideel til travle programmer. Påståelig. Kender sit job og sætter ikke pris på dem, der ville prøve og fortælle, hvordan den skal gøre det anderledes. Elsker at vinde, og er og har vindermentalitet fra naturens hånd. Fantastisk lærehest. Ikke tilbøjelig til at være uartig, sorteper, eller let skræmt. Besidder en medfødt sans for værdighed. En skat for enhver rytter.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvilken stjernetegn er din hest? (Hyggetråd)
  • #1   6. mar 2019 min er aries, og den passer vidst meget godt smiley



  • #2   7. mar 2019 Min gamle var Taurus og lidt af det passer men andet er heeeelt ved siden af smiley

  • #3   7. mar 2019 Ørhhhhhhh

  • #4   7. mar 2019 Hvor er de sjove smiley

    Cherry er vædder, og den passer ret godt. Hun er en enmandshest. Kan godt rides af flere, men skal nok gøre livet besværligt hvis hun ikke kan lide folk. Desuden er hun enormt stædig, og skal altid have sin vilje. Hun har også et meget stærkt venskab med Fleurie, og de er uadskillelige.

    Fleurie og Cookie er begge Tvillinger. Det passer til dels.
    Fleurie er underlig at ride (var underlig), og kunne uden grund pludselig stejle eller bukke. Hun bliver også enormt let fornærmet. Til gengæld synes jeg ikke hun var længe om at blive voksen, som der står.
    Cookie ved jeg ikke hvordan er under ridning endnu, men hun er enormt selvstændig, og er meget utilregnelig af og til. Desuden er hun nysgerrig og længe om at blive voksen smiley

    Alt i alt passer de egentlig rimeligt godt. Især Cherry smiley


  • #5   7. mar 2019 Dolly har fødselsdag d. 6. september hvilket gør hende til en punktlig pony smiley Beskrivelsen er vidst ikke helt ved siden af.
    Zache har fødselsdag d. 3. maj hvilket gør ham til prinsen. Det passer ikke voldsomt godt på ham, han er en del mere nervøs end beskrevet der. Da de stod på boks har jeg også kun set ham ligge i boksen når noget var galt. Det eneste rigtig rammende er faktisk at han kan lide godbidder og opmærksomhed, men hvem kan ikke det smiley


  • #6   7. mar 2019 cancer: Heeeeelt ved siden af ????
    han hader børn, er absolut ikke sød og han har lige givet en foldkammerat et giga sår på halsen ??


  • #7   7. mar 2019 min er gemini og hader mange forskellige ryttere smiley hun tilgiver hurtigt og hun er sær men stopper aldrig hun hun selv har en grund! hun er SÅ lære nem med alt hun lærte chancementer i dressur på 2 dage og lærte at løfte ben på kommando i 10 minutter og kan det stadig så glemsom er hun heller ikke og hun husker alt hun skal hver dag og alt hun synes er ubehageligt (en sprayflaske og en svamp) og hun ved godt hvor hun ikke vil gå hen smiley

  • #8   7. mar 2019 Aner ikke hvornår min hest er født, og der er da ikke nogen af de stjernetegn der passer på ham smiley
    men spændende tråd, og det er altid sjovt at læse horoskoper. Ligegyldigt om de så passer eller ej smiley


  • #9   7. mar 2019 Jeg kan ikke huske hvornår Pelee er født, men Copy er tvilling og det passer egentlig meget godt smiley Han bliver 18, og han er sleeet ikke voksen... Hvilket ret ofte er ret tydeligt! Han har aldrig været en enmandshest i den forstand at han ikke accepterer andre, han er faktisk ret nem med andre ryttere/handlere, men han bruger de ting han har lært til at "imponere" fordi han synes det er sjovt - han vil nemlig RIGTIG gerne bestemme! Så jeg er den eneste der rider ham på bane, for det ikke så smart når han begynder at stejle xD Han er dog altid god til en tur i skoven!
    Han blev rigtig hurtigt, ikke rigtigt fornærmet, men bedrevidende i starten når jeg lavede fejl og skulle da nok fortælle mig hvor skabet skulle stå smiley Så det hele passer meget godt på ham!


  • #10   7. mar 2019 Mine har fødselsdag henholdsvis 15 maj og 6 juli og de passer spot om. Den i maj passer nok bedst !

  • #11   7. mar 2019 Både mig og min hest er løve ??

    Selvsikker, sjov og ballade, elsker opmærksomhed, afslappet, kærlig passer perfekt!
    Har aldrig oplevet at han har været reserveret overfor folk. Han er bare altid glad for at snakke med mennesker, børn og voksne, fremmede og kendte. Elsker også hunde! Super nysgerrig, bliver aldrig bange for noget. (Kan selvfølgelig få et chok, men et halvt sekund efter er han nede på jorden igen)

    Gnaven har jeg dog aldrig oplevet..
    Stævne kommer aldrig til at ske, da det ikke interesserer mig, så den del kan jeg ikke udtale mig om.
    Han er kun 2,5 år, så ved slet intet om hvordan han kommer til at være under rytter. Men han elsker at lære, og fanger alt super hurtigt! Jeg har næsten svært ved at følge med ??


    Min gamle hest var fisk, og den passer helt perfekt! ??
    Bortset fra det med longen, for der var han faktisk ret god. Han fik så også lov til at lege og fyre den af, men kun på kommando ("fri!"), så det ikke kun var seriøst.


  • #12   7. mar 2019 Passer ikke overhovedet smiley

    Mvh TT


  • #13   7. mar 2019 Min er ARIES, det passer til dels.
    Han er klart en enmands hest og knytter sig enormt meget til de heste der er omkring ham. Han vil rigtig gerne selv bestemme det hele og man kan lige så godt opgive at tage en kamp med ham på forhånd, for så går han helt i baglås, men kan man nå ind til ham, så gør han til gengæld stort set os alt hvad man beder ham om. Men hvis jeg skal være helt ærlig, så er der ikke meget fysisk imponerende over ham og han er heller ikke specielt talentful at ride smiley


  • #14   7. mar 2019 Nutella er Aries/vædder og det passer som stemplet ind i hende ????

Kommentér på:
Hvilken stjernetegn er din hest? (Hyggetråd)

Annonce