{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  BRUNST!
  • #1   1. apr 2019 Jeg kan tydeligt mærke, når min er i brunst. Hun er noget mere oppe på dupperne og bliver let irriteret. Jeg tager det med ro i ridningen, når hun er i brunst og lader være med at presse hende for meget. Som du lærer hoppen at kende, vil du nok også lære, hvilke hensyn du skal tage i de perioder. smiley

  • #2   1. apr 2019 Jeg har haft 5 hopper og en i pasning, og ingen af dem har jeg mærket noget til i brunsten. 3 af dem bliver/er blevet super kærlige når de var i brunst, og de andre har der ikke været forskel.
    Vores heste går pt. på en fold ved siden af en hoppe, og vores 6 års vender altid øre efter hende, og løber ned og forsøger at jage hende væk. Igår var hun så i brunst, og pludselig gik hun ned med ørene fremme, snuste og begyndte at nusse hende.


  • #3   1. apr 2019 Min hun tisser en del og det kræver en ekstra vask af halen:-)
    Men ellers reagere hun ikke på det..
    Selv når der kommer hingste i stalden er hub total ligeglad.


  • #4   1. apr 2019 Min hoppe er ikke anderledes i temperamentet, når hun er i brunst. Faktisk mærker man det ikke. Hun sjattisser en del, og i forgårs tissede hun ud over det hele på staldgangen, fordi hun er gået i brunst, og samtidig faktisk skulle tisse. Men hun kan rides som normalt, og der er ingenting anderledes, udover at halen løftes ret højt op, når vi passerer andre heste eller foran vallakkerne på folden, og at hun ikke rigtig "holder tæt" ??

  • #5   1. apr 2019 Mærker ikke meget hos min, hun sjat-tisser lidt, men ellers er der ikke rigtig noget. Tror mere de tre vallakker hun går sammen med, reagere mere end hende smiley smiley

  • #6   4. apr 2019 Min ene hoppe sjat-tisser lidt og bliver noget mere "kærlig" overfor vallakkerne end normalt. Og er også noget mere oppe og køre end normalt. Min anden hoppe ænser man det ikke, hun opfører sig som normalt (måske en anelse mere glad end normalt). Plejer egentlig bare at tage den med ro og prøve at undgå at køre hende for meget op eller presse hende til noget (Hun er i forvejen rimelig hidsig). Samtidig holder jeg mig fra de svære øvelser som hun synes er for bøvlede smiley

  • #7   5. apr 2019 Jeg har ingen hopper p.t. - men det har jeg haft, og der har været stor forskel på dem.
    To ting har dog været fælles for dem:
    1. det er værst i de første par brunster om foråret. Når vi kommer hen til sommer, så klinger det meget af.
    2. Man kan opdrage sig ud af noget af det smiley


Kommentér på:
BRUNST!

Annonce