{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Sygeplejerske - gode erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Jeg er igang med sygeplejerskeuddannelsen (er på 2. Semester) og er egentlig glad nok for det. Elsker at være ude i praksis og hjælpe mennesker, men nøj hvor bliver jeg også i tvivl om det nu er min drømmeuddannelse med alt det negativitet, der er omkring sundhedsvæsnet.
Folk brokker sig over alt, de går ned med stress - selv nogle andre studerende, der skriver bachelor, har fortrudt, at de tog sygeplejerskeuddannelsen pga. alt det pres og stress, der er i systemet.

Må sgu ærligt indrømme, at jeg er begyndt at miste motivationen til at fortsætte..

Derfor søger jeg nogle solskins-historier fra andre sygeplejersker/sygeplejerskestuderende eller blot er godt råd til, hvordan jeg ikke mister motivationen fuldstændig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sygeplejerske - gode erfaringer?
  • #1   3. apr 2019 Jeg er ikke sygeplejerske, men læge.

    Så, jeg arbejder tæt sammen med sygeplejersker...

    Problemet er, at indimellem må politikere enten lave nogle gevaldige tanketorsker, eller tale imod bedre vidende, når de udtaler sig om sundhedsvæsenet, sundhedsreformen osv.

    Men, samtidigt, hvis du holder af at finde ud af, hvad der er problemet, årsagen bag det hele, så er sundhedsvæsnet det rigtige sted.
    Hvis du kan lide mennesker, lide mødet med en anden person, lide samtalen, så er det også et godt sted at være.