{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.115 visninger | Oprettet:

Navlepiercing {{forumTopicSubject}}

Hey tøserne! Håber i her nydt til gode vejr. Her har vi pt 20 grader!
Jeg fik lavet en navlepiercing igår og ved mange herinde har en, så har lige lidt spørgsmål.

Jeg ved selvfølgelig godt at det variere, men vil egentlig gerne bare høre jeres erfaringer og oplevelser.

- Hvornår kunne i begynde at have bukser på som går over navlen igen?

- Jeg er meget nervøs for at stoppe med at rense den for tidligt, hvor længe rensede i jeres 2 x dagligt?

- Har i haft nogen problemer med den, hvis ja - hvilke?

- Hvor længe var den øm ved jer?

- Og så lige et af de lidt mere intime spørgsmål. Genere den under sex? Når den er helet, skal man så stadig være bange for at der bliver stødt imod den og lign?

Kom generelt gerne bare med info i synes kunne være brugbart.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navlepiercing
  • #1   7. apr 2019 Jeg fik min som 13 årig (er 34 nu) og har aldrig aldrig haft noget som helst bøvl med den på trods af ridning flere gange dagligt. I starten havde jeg bare løse bukser eller bukkede bukserne ned så de ikke generede navlen. Jeg har endda haft min piercing i under begge graviditeter uden bøvl.
    Mht. rensning så kan du jo ikke rense den for meget. Jeg kan ikke huske hvad min pierce sagde dengang, det er alligevel 21 år siden men med de andre piercinger (madonna, labre og derma) jeg har skulle jeg rense med saltvand i 2 måneder.
    Held og lykke med den ??


    profilbillede
  • #2   7. apr 2019 Har haft min i snart 14 år. Jeg døjede med betændelse det første stykke tid og jeg red med det samme, jeg satte bare plaster hen over, så den ikke sad i klemme i ridebukserne.

    Har aldrig taget hensyn til den under sex...


  • #3   7. apr 2019 Jeg kunne have normale bukser, ridebukser og det hele på samme dag. Det eneste problem jeg har haft med den, var at der var betændelse i det første halve år. Og fra den ene dag til den anden var det væk
    Jeg rensede bare når jeg syntes den trængte..

    Der gik næsten 3 år fra jeg fik den til jeg havde sex, såh.. ??


  • #4   7. apr 2019 Briarwood: Helt uden det gjorde ondt? Ja, det kan jeg desværre ikke. Men nu er den jo også meget ny. Heldigvis er de fleste at mine bukser lavtaljede og ridebukserne kan foldes ned, men det er altid træls hele tiden her til start at skulle tænke over tøjvalg. Ja, det er svært at svare på så smiley

  • #5   7. apr 2019 Jeps, jeg kunne det hele. Min veninde var herre misundelig, for hun kunne fx ikke ligge på maven før efter en uge. Jeg sov på maven samme aften ??.

  • #6   7. apr 2019 Jeg har den ikke mere, men havde i et halvt års tid for 5 år siden. Mest forfærdelige valg jeg nogensinde har gjort, at få sådan en piercing! smiley
    Den var meget smertefuld ligefra starten og kunne ikke ha tøj el. i nærheden af den.

    Rensede den et par gange dagligt med saltvand. Men på trods af det, så var der betændelse i den fra nærmest dag 1 og lige indtil jeg valgte at tage den ud. Kunne presse tyk gult snask ud af den dagligt. Den helede aldrig i den tid jeg havde den, og den var vokset sammen få timer efter jeg tog smykket ud. Nu er alt tilbage et ar fra den. Aldrig igen!!

    Håber du har mere held med din smiley


  • #7   7. apr 2019 Celina: øv hvor træls, lyder ikke til din krop har accepteret den smiley indtil videre er der intet med den. Den er self en smule øm, men hverken væsker eller er specielt hævet eller rød. Så tror ikke der bliver det store med den. Har egentlig aldrig haft de store problemer med mine piercinger. Kun min næsepiercing fordi kuglen røg af og jeg glemte at rense den inden jeg satte den på igen, ups. Men ikke noget lidt tea tree olie opløsning ikke kunne klare smiley

  • #8   7. apr 2019 Den i navlen er den eneste, jeg aldrig har haft problemer med ??
    Rensede den to gange dagligt med saltvand på hovedet i et shotglas, mens jeg lå ned på ryggen... de første 14 dage. Herefter har den bare fået fred.
    Min navle sidder (eller, det gjorde den før jeg fødte) højt, så bukser var aldrig et problem. Jeg dækkede den til, når jeg skulle ride i starten, for ikke at slå den mod sadler osv. ved op- og afsidning.

    Nu skænker jeg den aldrig en tanke, ud over når sønnike synes, han skal undersøge den, og forsøger at trække i den og mit slappe maveskind ??


  • #9   7. apr 2019 Jeg fik en lavet for et par uger siden, jeg rensede den kun 2-3 gange og jeg renser den ikke længere. Den heler fint og jeg har ingen problemer med den, men tilgengæld har jeg desværre mange problemer med, andre af mine piercinger.. Så jeg er glad for den bare passer sig selv, jeg har heller ikke taget hensyn til den, hverken med det tøj jeg går i, eller med sex for den sags skyld. smiley

  • #10   7. apr 2019 Jeg havde bøvl med den det første stk tid, med lidt betændelse, jeg rensede og satte plaster på. Tror det gik ca 2 Uger før jeg kunne det hele smiley Det er 17 år siden jeg fik den lavet, har lige pillet den ud, aldrig nogle problemer efter den healet hverken igennem to graviditeter eller andet smiley

    Mvh TT


  • #11   7. apr 2019 Kan for resten anbefale dig at tape amme indlæg fast over den, når du skal ride. Selv brugte jeg vatrondeller dengang, men efter at være blevet mor har man opdaget ting, man ikke anede eksisterede ????

  • #12   8. apr 2019 Lavede min piercing selv.. og allerede samme dag havde jeg højtaljede bukser på.

    Det gjorde ikke så ondt som jeg havde troet de første par uger og jeg vaskede den 2x gange dagligt i 2 uger.

    Så tabte jeg smykket og måtte gå med en ørering i og der kom betændelse i skidtet.
    Så undersøgte jeg det lidt og endte med at tage en til en tatoveringsbutik og spørge dem om råd. De endte faktiks med at pierce den om og jeg fik et rigtigt smykke i igen og siden har der ikke været noget med den.
    Seksuelt har jeg aldrigoplevet noget med den smiley


  • #13   8. apr 2019 Gik md højtaljede bukser ca 1 måned efter. Og stoppede med at rense da den var helet.


    Og ja så er den groet ud 5 gange og blevet hevet ud 3 gange.


Kommentér på:
Navlepiercing

Annonce