{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.090 visninger | Oprettet:

Sådan ser min hest ikke ud i virkeligheden., {{forumTopicSubject}}

Har i prøvet at tag et skyggebillede af jeres hest før? Ellers er i velkommen og prøve at tag et og lægge herind i tråden, så vi andre kan få et grin over den sjove skygge smiley Jeg tog et billede igår fordi jeg simpelthen kom til at grine da jeg opdagede vores skygge smiley
Jeg ved ikke hvad det ligner smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sådan ser min hest ikke ud i virkeligheden.,
  • #2   6. aug 2019 Lisette - Muteret dromedar smiley er det jeg tænker om det billede smiley
    Kan godt forstå du savner det, Hvad med du køber en hærdet hest, så du imens kan komme ud og lave noget, mens din nye unge prut vokser sig stor og stærk smiley jeg ville ikke kunne undvære ridningen med min fysik, kan godt mærke de to uger uden ridning, at min ryg og nakke er noget lort.
    Hun er så træt af den skov i baghaven, så så snart jeg slipper tøjlen så drejer hun ud af skoven og vil eventyr i byen. Hun elsker at komme ud, så nu jeg er også på jagt efter en mindre Hestetrailer i ok stand. Men det er ikke bare lige...


  • #4   6. aug 2019 Ved godt du er knyttet til ham, derfor tænkte jeg også køb af en hærdet hest. Men forstår ganske udmærket økonomien i det. Har du mulighed for at søge part på ham? Men ja måske du evt kan låne en hest? Synes det mange år du skal undvære ridning, når du egentlig savner det for vildt. Jeg ved med mig selv at når min ikke kan rides mere, så går jeg fra hende og over på en anden ridehest, for jeg kan ikke undvære ridningen.

  • #6   6. aug 2019 Nå ja havde glemt du har bolig til salg, håber nu for dig at der sker fremskridt på den front. Søger du anden bolig i mens? Der er nogen som gør sig i at bytte købboliger. Kan godt se at det skal være en pæn rutinerede rytter, for ikke at afsidning i tornbusken. Men håber nu at der kunne komme én som i klinger skide godt med og som ikke har de store krav som så mange partrytter har smiley

  • #8   6. aug 2019 smiley ha ha ha

  • #9   6. aug 2019 Lisette - jeg ved her i Nordsjælland, så har en del af ejendomsmæglerne et koncept som hedder at bytte købsboliger. Dvs i skal af med en gård og søger måske, lad os sige et byhus. Og så sidder der faktisk et par med deres byhus som egentlig gerne vil på landet. I har en interesse i byhuset, som bare lige er jer og det andet par har interesse i jeres landejendom. Så i bytter boliger og ejendomsmægler søger for at i overtager hinandens eventuelle lån på boligerne eller penge imellem jer. Så alt omkring handlen sørger ejendomsmægler for bliver i orden. Så på den måde bytter i købsboliger

  • #10   6. aug 2019 Hvor er herude, siden det er svært og finde part for dig ?

Kommentér på:
Sådan ser min hest ikke ud i virkeligheden.,

Annonce