{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

UPS ''kom til'' at købe ny hest... {{forumTopicSubject}}

Jeg kom til at købe den hest vi var ude at kigge på i dag... sammen med min svigerinde, Den var lidt hovedsky (har muligvis oplevet noget skidt i Irland) men ellers et skønt sind, da vi kom ud på ridebanen skulle vi lige se den blive redet, og det tænkte jeg bare NEJ, det er ikke en hest for min svigerinde... Jeg kom op, hun var stædig osv, Præcis en hest for mig, MEGET arbejde i, men ikke noget for min svigerinde, der skal have en handikap egnet hest.... Jeg blev så bedt om at ride en tur, inden jeg besluttede mig, så det gjorde jeg, vi mødte biler osv, og hun gik bare, så det kunne faktisk alligevel være en hest for min svigerinde, så hun fik lov til at ride en tur selv... og så snakkede jeg med ejerne imens, og da hun kom tilbage var hun solgt, dvs. jeg får en hest der skal arbejdes meget med på banen, og min svigerinde for en hest hun kan ride tur på... perfekt for os begge... lækkert.... og så fik vi hende OG følle i maven til en fornuftig pris. hun er ifolet med satins royal oak... opretter hende om 2 min... med de billeder jeg har fra i dag, så kommer der flere når jeg henter hende på sjælland næste weekend....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  UPS ''kom til'' at købe ny hest...
Kommentér på:
UPS ''kom til'' at købe ny hest...

Annonce