{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
598 visninger | Oprettet:

Skal jeg skifte job {{forumTopicSubject}}

Min svigerinde ringede lige og prøvede at lokke mig til at overtage hendes job, nu hvor hun skal være butikschef i en anden afdeling..

Kan ikke helt finde ud af hvad jeg skal, da jeg egentlig er okay glad for det job jeg har, men der er også en del ting jeg er utilfreds med.. så tænke i måske kunne hjælpe mig lidt, ved at se på jobbene med udenfrastående øjne..



Mit nuværende job:



+'er:

Nattevagter (hovedsageligt) hvilket jeg trives godt med, god løn, meget selvstændigt, stor frihed, stor frihed i vagtplan med mulighed for at bytte og lignende, nemt job, flere fridag pga 12 timers vagter.



-'er:

Ustabilt timetal (fra 0-72 timer om ugen, fra 120-180 timer om måneden), uflexible kollegaer, kedeligt (sidder 12 timer alene), ingen kommunikation folk imellem, ingen rigtig udviklings muligheder eller muligheder for at stige i graderne, cheferne har ikke rigtig styr på reglerne.



Det tilbudte job:



+'er:

Sammeløn med mulighed for at tjene mere, fast vagtplan, ligelige fordelte timer, kender til branchen, mulighed for at stige i graderne, mere spændende job.



-'er:

Butiksarbejdstider, kun dagvagter, svært ved at nå at ride på arbejdsdage om vinteren.



Jeg er meget i vildrede, da der er nogle ting ved mit nuværende job jeg er meget glad for.. men der er også nogle ting jeg er meget træt af.. jeg ved også at det job jeg har ikke er det jeg skal hele mit liv, da der ikke er så mange muligheder i det..

Hvad synes i umiddelbart ? hvad ville i vælge og hvorfor ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skal jeg skifte job
  • #1   1. aug 2007
    Det er sundt at prøve noget nyt nogen gange. Man kan hurtigt komme til at køre dødt i det samme abrejde og nye udfordringer lokker alitd.

    Hvis du er en god, trofast med arbejder på dit nuværende arbejdsplads, kan du med god samvittighed sige op, og hvis det andet ikke funker, så efterlader du vel altid en dør åben til det gamle sted.

    Arbejdsmarkedet er såå sulten nu, at jeg tvivler på at du får svært ved at finde nyt job igen, såfrem den nye mulighed ville vise sig at være en fuser...

    Pøj pøj uanset hvad du bestemmer dig for.


  • Frk. Dyr
    Frk. Dyr Tilmeldt:
    jul 2006

    Følger: 54 Følgere: 56 Svar: 1.283
    #2   1. aug 2007 Jeg synes begge jobs lydder super dejlige, og hyggelige. Der er <i> altid </i> et minus ved et job.. Det kommer man ikke udenom.
    Jeg synes du skulle prøve noget nyt, måske få 2 uger fri fra det gamle, og prøve det nye, og se om det er noget? Jeg er meget glad for mit job også, (arbejder for et blad) men selvom jeg nogle gange er helt vild med det, blev det fx. for meget i går... Jeg sad oppe til kl. 3.10, og skrev noget ind... Det var noget af det værste, jeg har oplevet imens jeg var der. Ellers elsker jeg det. smiley


  • #3   1. aug 2007 Jeg har haft mit nuværende job i ½ år.. tog det dengang fordi det var det bedste jeg kunne få, måtte stoppe i jobbet jeg havde før det efter et overfald som gjorde jeg ikke turde være der mere.. så mit nuværende job er ikke drømme job.. Med hensyn til ridning, kan det blive lidt svært at ride om aftenen til vinter.. men lige nu har jeg også perioder hvor jeg ikke kan nå at ride, fordi jeg arbejder 3-4 dage i træk 12 timer, og så 2 timers transport og 8 timers søvn.. så er der kun 2 timer til hest, indkøb, mad og bad.. så der når jeg også sjældent i stalden..
    Flere der har nogle forslag ? smiley


Kommentér på:
Skal jeg skifte job

Annonce