{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ridning efter ankelbrud
  • #1   9. nov 2019 Spørg din læge før du begynder igen.
    Det afhænger af brudtype og meget andet.
    Helingtiden kan derfor variere en del. Et ankelbrud er ikke bare et ankelbrud.

    Jeg gætter på, at du skal kunne hoppe på et ben før du kan ride igen.


  • #2   9. nov 2019 Der gik 2 år inden min var fin ingen !
    Men har nu meget ondt i den i nu
    Så tag det roligt !


  • #3   9. nov 2019 Som skrevet spørg jeg som sagt min fys om det også, men ville bare gerne høre andres erfaringer om det smiley

  • #4   10. nov 2019 Samme dag som jeg fik gipsen af. Var lappet sammen med skruer mm og bruddet var ikk healet 100% red alligevel og fik stor ros fra min fys over hvor god jeg var til a lave de øvelser hun gav mig. Lavede dem dog aldrig red kun ??

  • #5   11. nov 2019 Hvor fedt! Jeg er selv skruet sammen i den ene side med 1 skure og en plade og 5 skruer i den anden ?? tænker også det en super øvelse enlig i stedet for det andet fis, for syndes ikke man kommer nogle vegne med det

  • #6   15. nov 2019 Jeg knuste min fod for efterhånden maaange år siden (tror det var tilbage i 12-13) men jeg røg op på hesten en halv måned efter jeg smed gipsen. Men jeg fik også godkendelse til at ride hvis jeg tog det stille og roligt og derfor kom jeg heller ikke i genoptræning for de var sikre på jeg nok selv skulle klare det.

    Men eftersom mine tær var knuste og brækkede ankel og foden 4 steder. Så har jeg jo selvfølgelig stadig problemer med smerter når det er koldt udenfor. Men jeg fik afvide at det nok ikke kunne ungås.

    Men altså en halv måneds tid hvis lægen siger godkendt for det;)


Kommentér på:
Ridning efter ankelbrud

Annonce