{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
440 visninger | Oprettet:

Ting at lave - en armet {{forumTopicSubject}}

Hej alle - jeg håber, at I kan hjælpe mig. Jeg står i en træls situation, med en meget skadet arm(albue). Derfor søger jeg en masse ideer til at stimulere min hest og få tiden til, at gå herhjemme. Jeg går hjemme på 8. uge og har minimum 4 måneder endnu og mine gør-det-selv projekter til en arm er ved, at slippe op smiley
Jeg går nogle ture med hesten og arbejder på, at lære ham flere tricks smiley
Håber I har en masse ideer til små projekter som venstre arm kan klare alene smiley
På forhånd tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ting at lave - en armet
  • #2   31. aug 2020 Personligt kan jeg godt lide at spille, både brætspil og på elektronik. Brætspil kræver dog venner. Elektronisk er udbuddet af spil skåret ned når du kun har én hånd, det skærer alt konsol fra og en del der er tastaturkrævende på pc. Men jeg kan da lige slynge et par stykker ud, som er værd at ofre lidt tid på:
    - Minimetro, ren musebaseret. Det slår ikke timer ihjel, men er fint.
    - Roller Coaster Tycoon (jeg er mest til 1, lidt 2), der er genvejstaster på tastatur, men man kan nemt klare sig uden!
    - I virkeligheden kan man på en del simulationsspil klare sig med én hånd, som Sims, Spore, Age of Empires, lignende ting.
    - Måske Stardew Valley, jeg spiller det på konsol, så jeg aner ikke om man kan klare sig med én hånd, men der går nemt mange timer med det.
    Steam kan klare meget, også spil der ikke er alt for dyre.

    Og så elsker jeg at bruge tid på "Sudoku Killer" på telefonen, som er sudokuer, hvor man også skal regne. Der er små felter med en angiven sum, som ligger spredt ud på de 9x9 samtidig med at almindelige sudoku-regler skal overholdes. Det synes jeg er langt mere underholdende end de normale.


  • #3   31. aug 2020 Rid? Men bare med en arm?

  • #4   31. aug 2020 Læs al den faglitteratur, som du ikke har tid til til hverdag.
    "Ej skat. Hvor er det ærgerligt, at jeg ikke kan støvsuge ordentligt med en hånd... Jeg tror at jeg er nødt til at sidde her ved brændeovnen i aften med min te og bog..."
    -Har du ikke en kæreste, så lær børn, hund kat eller guldfisk at gøre rent for dig...


  • #5   1. sep 2020 Tak for jeres input smiley
    Frida Marie N: Jeg er normalt meget højre håndet - men det er desværre højre albue den er gal med, så er langsomt ved at være venstre håndet smiley
    Hønen: wow! Tak, Jeg vil bestemt kigge på nogen af dem
    Hippie uden Hypse: Jeg er kommet til skade, ved at falde af. Hvis det sker igen lige forløbeligt, kan det ende med, at de enten ikke kan fikse armen og hvis de kan er det en MEGET længere proces end den jeg er i nu - så tak, men ellers tak smiley
    Doktor Who: Kæresten har overtaget en del af det huslige hehe. Hunden kan de fleste tricks, der passer til hans størrelse. Jeg er umiddelbart ikke den store læsehest - men har da været lidt i gang med både at læse og se youtube om både hunde, heste og hajer

    Igen tak for jeres input - hvis I har ideer til at lege med hest fra jorden tager jeg gerne imod dem smiley


Kommentér på:
Ting at lave - en armet

Annonce