{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
415 visninger | Oprettet:

MØG dag !? {{forumTopicSubject}}

Åååårh, vejret har bare været så skønt idag...
Og så har jeg lagt i sengen med høj feber og muligvis lungebetændelse, nægter at tage til lægen. Men bliver nok nød til det i aften. Kan ik holde mit hoved, trykken for lunger og nakken der føles tungt. Virkelig ubehageligt!

Og min kære hest fik smed idag, lavede indlæg for to dage siden han havde revet hans sko af igen igen!
Smeden sys det var så slemt, så han skulle ha kunstig horn på. Argh, ingen seriøst ridning til mig den kommende tid :'/

Hvordan har jeres dag været? :o)
Forhåbelig bedre end min! xP


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MØG dag !?
  • #1   12. okt 2007 Her har det været rigtig dårligt vejr. Men jeg har haft fri, været til tandlæge og få mine togskinner af (WEEE : D) og så har jeg bare hygget om de to drenge, og muget selvfølgelig : )

    - God bedring til dig og Robin : )


  • #2   12. okt 2007 Kine: åårh det må da være helt befriende at få dem af smiley

  • #3   12. okt 2007 Meget, selvom jeg skal gå med ganebøjle ; ) Men den kan man jo tage ud når man vil have pause : D
    Men efter to år, er det sgu dejligt : D


  • #4   12. okt 2007 Min har ikke været bedre, jeg har bare været ked af det hele dagen, Enicca bliver hentet imorgen. ):
    Men det er heldigvis en rigtig god ejer. smiley


  • #5   12. okt 2007 jeg har haft en mega skod dag bortset fra at min hest er kommet hjem smiley

    men først vågner jeg ved at jeg troede kl var 8, den var så kun 4.. hmm, men jeg så lidt tv og pludselig begynder jeg at stortude, pga stress, og alt muligt lort.. og har ikk været glad siden, undtagen da min hest kom hjem (:

    så min dag slår din! xs


  • #6   12. okt 2007 har haft idrætsdag.. løb 1 time rundt og rundt om en lille sø - ruten var vel en god km.. og så 11 omgange.. som sædvanligt mere end resten af pigerne fra klassen xD rekorden var 16 omgange

    så jeg er røvsmadret i mine ben.. kan knap nok gå.. mine sko trykkede lidt og jeg er ikke vant til at løbe så de er lidt trætte og slidte

    Og pøllen har haft tandlæge - så der røg min plan om en dejlig fri galop på de nyhøstede stubmarker i bare grimen og uden sadle(som altid) men går nu ud og strigler ham lidt og forkæler ham med lidt godter smiley og så skal boksen muges i bund og der skal strøges med tørv for første gang.. desværre da det er helt mørkebrunt og giver en lidt negativ stemning - når vi endelig havde fået kalket og der blev så lyst

    men pyt pyt sådan er det jo..


  • #7   12. okt 2007 motions dag X( og så er man altså bare smadret !
    og så noget dejligt nyt ! nu har Laban lært og stejle ! smiley


  • #9   12. okt 2007 TRam TØRK : det havde vi også . Vi fik lidt af en slaks eftersidning fordi jeg haltede 9km. hvor vi mindst skulle løbe 12 X(

  • #10   12. okt 2007 Her har været dejlig vejr, og jeg var ikke ude og ride, men vi havde jo Motionsdag idag, og da jeg havde fri skulle jeg cykle 10 km. ud på gården og så skulle jeg trække en lille dreng til undervisning på rideskolen, og så skulle jeg cykle hjem igen, og nu er jeg godt træt! :')

Kommentér på:
MØG dag !?

Annonce