{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Arbejde
  • #1   23. jan 2022 Øhm, hvad laver du nu?

    Fordele og ulemper ved at arbejde hjemme afhænger af din branche, kan du overhovedet?
    Jeg er hospitalslæge. Det er så pokkers svært at undersøge en patient hjemmefra - på min arbejdsplads er der 2 læger der har et par arbejdsdage pr måned hjemmefra til administrativ arbejde, telefonsvar, osv.. That's it - resten af os medicinere laver fysisk fremmøde.

    I nogle brancher kan alt materiale lægge på arbejdscomputer. Er telefon snak nok interaktion med dine kollegaer, og så kan arbejdet gøres hjemme.
    Du skal sætte plads af hjemme til hjemmearbejde.
    Er du indadvendt, er det sikkert lækkert med færre afbrydelser.
    Du vil spare transporttid.

    Men, jeg tror at resten af fordele / ulemper variere fra arbejdsplads til arbejdsplads.
    Og - tjek lige det regeltekniske?


  • #2   24. jan 2022 Jeg har mulighed for at arbejde hjemmefra og det er jeg rigtig glad for.
    På plus sider er :
    Du kan sidde med morgenhår hele dagen
    Du spare transport
    Du bliver ikke afbrudt
    Du kan vaske tøj, mens du arbejder
    Min hund synes det er smadder hyggeligt

    På minus siden er:
    Ikke samme kontakt med dine kollegaer
    Manglende input til opgaveløsning
    Dårligere arbejdsforhold

    Du skal påregne at købe en rigtig god kontorstol (halv dyr), et hæve/sænkebord og noget godt arbejdslys.
    Du skal være opmærksom på at arbejdsmiljøloven også gælder for hjemmearbejdspladser, og det vil blandt andet sige at der er begrænsninger på brugen af bærbar PC.

    Jeg er på jagt efter et hæve/sænkebord, da jeg har brug for at kunne ændre arbejdsstilling i løbet af dagen.

    Jeg arbejder hjemme 1-2 dage om ugen.


  • Emil H
    Emil H Tilmeldt:
    okt 2021

    Svar: 9
    #3   31. jan 2022 Enig med Karin J. Der kan både være fordele og ulemper ved at arbejde hjemme. Jeg håber du fandt ud af det.

    https://www.adventuresports.dk/


Kommentér på:
Arbejde

Annonce